مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، گفت: تاکنون اطلاعات 54 دستگاه در رابطه با خدمات الکترونیکی جمعآوری شده است که با توجه به آمارهای نشان داده شده 1428 خدمت توسط دستگاهها به مردم ارائه شده است که از این تعداد 273 مورد غیر الکترونیکی، 628 مورد به صورت الکترونیکی و در حد اطلاعرسانی، 378 مورد به صورت حضوری در بخشهای خصوصی، 148 مورد خدمت به صورت کاملاً الکترونیکی انجام شدهاند.
جلیلخانی با اشاره به اینکه 209 خدمت قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت و 16 مورد در حال واگذاری بودهاند، یادآور شد: از این تعداد خدمات ارائه شده 1066 خدمت به صورت اختصاصی و 360 خدمت مشترک ارائه شدهاند.
وی افزود: درصد عملکردهای ارزیابی شده به صورت 10 برنامه در قالب 7 محور در نظر گرفته شده است که بر طبق آن در دو برنامه عملکرد استان از جمله محور استقرار و توسعه دولت الکترونیک با 44 درصد و محور اصلاح ساختارها و تمرکززدایی با 46 درصد که زیر 50 در صد را کسب کردهاند نیاز به برنامهریزیهای لازم جهت ارتقای عملکرد در آن حوزه را برای ارتقای در سالجاری میطلبد./س