مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد گفت: در حال حاضر در سطح کشور 8 میلیون مشترک صندوق صدقات داریم که با کمیته امداد همکاری نزدیک دارند.

محسن صناعی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: ما وظیفه اجرای طرح‌های سنت حسنه الهی را داریم که در این ایام و در طی سال در تلاش هستیم با تاسی به آیات و روایات الهی این سنت‌های الهی را ساری و جاری کنیم.

وی گفت: در قالب طرح‌های مختلف نظیر صندوق‌های صدقات اعم از اشکال کوچک متوسط و بزرگ و حتی صندوق صدقات با جنس پلاستیک در مدارس سعی می‌کنیم کمک‌های مردم را جمع آوری کرده و صرف کارهای خیرخواهانه کنیم

صناعی با بیان اینکه در این طرح 8 میلیون مشترک تاکنون جذب شده و از بابت این همکاری پارسال 135 میلیارد تومان درآمد حاصل شده است افزود: درآمدی که سال 90 برای امداد پیش‌بینی شده بود از محل درآمد ناشی از کمک‌های خیرین یک هزار میلیارد تومان بود.

وی در ادامه گفت: 135 میلیارد تومان درآمد کمیته امداد یکی از 40 طرحی بود که در قالب طرح‌های سنت حسنه الهی اجرا می‌شد در حالی که ما طرح‌هایی نظیر اکرام و احسان در مناسبت‌های مختلف و در قالب دانشجویی، دانش‌آموزی، زائر و... اجرا می کنیم.

مدیرکل انفاقات، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد گفت: ما در تلاش هستیم با ایجاد تسهیلات مناسب و همچنین زمینه‌سازی مطلوب برای خیرین و نیکوکاران در ابعاد متفاوت کمک‌های آنها را جمع آوری کرده و در مسیر خدمت رسانی به محرومان آنها را به کار گیریم./س

برچسب ها: اردبیل ، صندوق ، صدقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.