در راستای اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان 17 شهریور و به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک در این محدوده ، بن بست های موجود در این خیابان تملک و تبدیل به بن باز می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، مهندس ابراهیم مداحی ، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه با اجرای این طرح ، مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا مختص تردد عابران پیاده خواهد بود گفت : برای جلوگیری از ترافیک در این محدوده و سهولت در دسترسی شهروندان به این معابر  ، کوچه های بن بست بازگشائی  و مسیر های جایگزین معرفی می شوند .
وی افزود : برای  باز کردن کوچه های بن بست ،املاک معارض خریداری و پس از تملک و تخریب پلاک ها ،بن بست ها باز و پس از طی مراحلی  امکان تردد خودرو ها  فراهم و مشکل عبور و مرو ماشین ها در خیابان 17 شهریور برطرف می شود.
شهردار منطقه 13 با اشاره به اقدامات شهرداری برای بازگشایی بن بست های مربوط به خیابان 17 شهریور گفت : این عملیات در سه مرحله انجام می شود که از میدان امام حسین (ع) تا خیابان صفا آغاز و در مرحله بعد از خیابان صفا تا خیابان خشکبارچی ادامه یافته و در نهایت از خیابان خشکبارچی تا میدان شهدا صورت می پذیرد.
ابراهیم مداحی با اشاره به آغاز عملیات رفع املاک معارض در طرح پیاده راه سازی 17 شهریور ادامه داد: برای آزادسازی بن بست ها باید برخی پلاک ها موجود در کوچه ها خریداری و تخریب شوند که در حال حاضربا تعدادی از ساکنین املاک معارض توافق صورت پذیرفته است.
وی افزود : با اقدامات صورت گرفته ،  عملیات بازگشایی برخی بن بست ها در حال انجام است.
شهردار منطقه 13 تصریح کرد :شهرداری تمام تلاش خود را به کار بسته تا این عملیات را با کیفیت و سرعت هر چه تمامتر به اتمام برساند.
مهندس مداحی با اشاره به نتایج مثبت این طرح و تحولات ناشی از آن در میدان امام حسین (ع) ، خیابان 17 شهریور و میدان شهدا  خاطر نشان کرد : با جلوگیری از تردد خودروها صنوف و مراکز فرهنگی در این محدوده استقرار یافته و نقش فرهنگی و مذهبی این فضاها پر رنگ شده  و در نهایت شهروندان به راحتی و با آرامش  در این مسیر تردد داشته و از فضای فرهنگی این مسیر بهره می جویند.
گفتنی است ؛ در مسیر طرح پیاده راه سازی در منطقه 13 ،11 کوچه بن بست وجود دارد که در فاز اول طرح ، بازگشائی این کوچه ها و  تملک وتخریب املاک واقع  در آن در دستور کار قرار گرفته است./ف
برچسب ها: کوچه ، بن بست ، بازگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار