نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خدا ترسی، صداقت و امانت سه ویژگی مهم و تاثیرگذار یک خبرنگار است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی شب گذشته در دیدار با رسانه‌های گروهی لرستان در بیت امام جمعه خرم آباد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر باشد که استان لرستان شاهد یک رویش رسانه‌ای انقلابی است زیرا امروز در استان لرستان نسلی آگاه و با بصیرت پرچم خبرنگاری را بر دوش گرفته و همانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان نظام ایفای نقش می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشت و یادآور شد: شهید صارمی انسانی مؤمن، شجاع و با شهامت بود که با بصیرت و جسارت کامل در برابر دو تفکر غلط ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: شهید صارمی در مقابل تفکر تحجر و تملق در رسانه ایستادگی کرد زیرا تملق و تحجر دو آفت بزرگ برای دین در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: خصوصیات شهید صارمی ایستادگی وی در برابر تحجر و صداقت ایشان در امر رسالت خطیر خبرنگاری بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاری در جامعه گفت: امروز اگر بخواهیم در جامعه سربلند و ثبات قدم باشیم، راه آن زمان‌شناسی است، بر این اساس هر خبرنگار باید طبق زمان پیش برود و هر روز یک رسالت جدیدی بر عهده دارد.

وی با بیان این که خداوند به قلم قسم خورده افزود: نخستین موجود در آفرینش قلم بوده است و قلم و بیان سمبل بصیرت آگاهی و اندیشه است و برای شما خبرنگاران قلم و بیانی که در دست دارید دو نعمت بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز اسلحه‌ای که دشمن از آن استفاده می‌کند، رسانه است،‌ تصریح کرد: دشمنان نظام در تمام نقشه‌های شوم خود علیه ایران اسلامی با شکست روبرو شده‌اند و تنها با اخبار کذب به وسیله رسانه‌ها به دنبال ناآرامی، جوسازی و واقعیت‌سازی در ایران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتقال فرهنگ و هویت علمی خودمان را باید به عنوان یک اصل فرهنگ‌سازی و برجسته‌سازی کنیم و باید برای همه ملت‌ها بیان شود که ملت ایران و به خصوص مردم لرستان در طول تاریخ هیچ وقت زیر بار ظلم و زور نرفته‌اند.

وی افزود: تقویت اعتماد عمومی، وحدت و انسجام در بین رسانه‌های کشور و لرستان باید ایجاد شود، زیرا دشمن به دنبال ایجاد جو روانی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان نظام هستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی بزرگ‌ترین خطر را سلب اعتماد عمومی و ایجاد تفرقه در میان مردم عنوان کرد و با بیان اینکه امروز وحدت و اتحاد نتیجه می‌دهد، یادآور شد: کسی که دلسوز استان است، به دنبال وحدت و انسجام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: افزایش معرفت و بصیرت در میان مردم یک اصل است که خبرنگاران باید به آن پایبند باشند و یکی دیگر از کارهای خبرنگاران مطرح کردن قابلیت‌ها و ظرفیت‌‌های استان است و همین طور نقد منصفانه که زمینه پیشرفت و تعالی است.

در این مراسم توسط دفتر نمایندگی سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان از بیش از 100 خبرنگار تجلیل شد./ج1

برچسب ها: لرستان ، خبرنگار ، خطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.