مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اقدامات این ناوگان حمل و نقل عمومی در شبهای قدر خبر داد.

محمد احمدی بافنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن شبهای با عظمت قدر و برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر شهروندان تهرانی، ناوگان تاکسیرانی پایتخت از ساعت 21 امشب 17 مردادماه تا پایان مراسم در مسیر های مختلف برای جا به جایی شهروندان در حال آماده باش می باشند.
وی افزود: سرویس دهی به شهروندان در شبهای احیاء در مناطق مختلف صورت خواهد گرفت تا روزه داران دچار هیچ مشکلی برای رفت و آمد نشوند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: یکی از مهمترین مناطق مذهبی که در این شبها عبادت کنندگان را به سوی خود جذب می کنند حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است که از مسیرهای مختلف خواهد بود.
وی با اشاره به مسیرهای حرم حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: مسیر یک از میدان هادی ساعی ابتدای بلوار مدرس به خیابان مدرس میدان مدرس است، مسیر دوم از خیابان جاده قم ابتدای خیابان آستانه به انتهای خیابان استانه، مسیر 2 از خیابان سلمان فارسی و میدان سلمان فارسی به میدان بشارت، ضلع شرقی حرم خواهد بود.
احمدی بافنده ادامه داد: خطوط تاکسیرانی ویژه از مهدیه ی تهران به مقصد کلیه نقاط شهر خواهد بود از جمله مبداء مهدیه بزرگ تهران به مقصد میدان انقلاب اسلامی، میدان راه آهن، چهارراه ولی عصر( عج) ، میدان رازی، میدان محمودیه است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین خطوط تاکسیرانی ویژه امام زاده صالح، امام زاده قاسم و چندی از مبداء میدان قدس به مقاصد امام زاده علی اکبر، چیذر، امامزاده قاسم، امام زاده اسماعیل و از میدان تجریش به کلیه نقاط تهران حرکت خواهد کرد./ف
برچسب ها: تاکسی ، رمضان ، قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار