شهردار آبادان گفت: طبق اعلام استانداری خوزستان دو پروژهٔ پل روگذر امام رضا (ع) و زیر گذر و روگذر میدان طیب در لیست پروژه‌های مهر ماندگار ثبت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛مهندس' محمود رضا شیرازی ' افزود:ثبت این دو پروژه بزرگ در لیست پروژه های مهر ماندگار یكی از موفقیت های بزرگ این شهر است.

وی اضافه كرد:پروژه‌های مهر ماندگار به عنوان یك یادگاری از دولت عدالت محور دكتر محمود احمدی نژاد برای مردم باقی خواهد ماند.

شیرازی گفت: با لحاظ شدن پروژه‌های مذكور به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار آن ها به عنوان پروژه‌های ملی اعلام شده و پس از ارجاع به دفتر ریاست جمهوری، دولت از صفر تا صد اعتبارات این پروژه‌ها را تامین و پرداخت می‌كند.

وی در ادامه با اشاره به دلایل تعویق اجرای پروژهٔ زیر گذر و رو گذر میدان طیب تصریح كرد: بنا به درخواست فرماندار ویژه آبادان كار به تعویق افتاد، زیرا وی معتقد بود كه این پروژه می‌بایست به تایید اداره كل فنی مهندسی استانداری برسد.

شیرازی اظهار داشت: خوشبختانه دو روز پس از این درخواست این كار صورت گرفت و مشاور طرح با حاضر شدن در استانداری و در حضور مدیر كل دفتر فنی، معاونان و كار‌شناسان دفتر فنی و مهندسی به شرح و ارایهٔ این پروژه به شكل تصویری پرداخت.

شهردار آبادان اضافه كرد: از آنجایی كه برای احداث پروژهٔ مذكور از پیشرفته‌ترین فن آوری‌ها بهره گیری خواهد شد خوشبختانه این پروژه مورد تمجید مسوولان فنی استانداری قرار گرفت.

به گفتهٔ شیرازی پس از آن مدیر كل دفتر فنی استانداری طی نامه‌ای به دفتر فرماندار صحت و تایید پروژه را اعلام كرد.

شیرازی گفت: از آنجایی كه از نظر استانداری خوزستان این پروژه هم تامین اعتبار شده و هم به تایید رسیده است اجرای آن توسط شهرداری امری ضروری به شمار می‌رود.

وی افزود: تدبیر ما برای اجرای پروژهٔ زیر گذر و رو گذر میدان طیب به گونه ای است كه میدان به هیچ عنوان بسته نشود یعنی خودرو‌ها بتوانند از كنار كارگاه عبور و مرور كنند.

شهردار آبادان اظهار داشت: برای این منظور در هر طرف این پروژه ما چهار متر عرض را برای عبور خودرو‌ها پیش بینی كرده‌ایم.

وی تصریح كرد: در اجرای این پروژه شكل كار به طور كامل با پروژهٔ پل روگذر فرق دارد زیرا پیمانكار در محل پروژه تجهیز كارگاه نمی‌كند پس نیازی هم به فضای باز و بیشتری ندارد.

شهردار آبادان با بیان اینكه كارگاه به محل پارك موجود در انتهای كشتارگاه منتقل می‌شود یادآور شد: در زمان حاضر كارگاه در حال تجهیز شدن است و در واقع عملیات اجرایی پروژه شروع شده است.

شیرازی پیش بینی كرد تا قبل یا بعد از عید فطر مراسم كلنگ زنی این پروژه به صورت رسمی انجام گیرد كه هم اینك در حال هماهنگی با فرمانداری ویژه آبادان است.

وی اعلام كرد: خوشبختانه پل روگذر امام رضا (ع) طبق تقویم زمان بندی شده اواخر آبان ماه به طور رسمی به بهره برداری می‌رسد./س
برچسب ها: ثبت ، پل ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.