القدس العربي نوشت در زندان هاي رژيم اشغالگر صهيونيستي هفت زن و 167 کودک اسير وجود دارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، اين روزنامه لندني در گزارشي به قلم وليد عوض از رام الله نوشت که منابع رسمي آماري روز دوشنبه تاکيد کردند نيروهاي اشغالگر اسرائيلي در زندان ها و بازداشتگاه هاي خود چهار هزار و 423 اسير فلسطيني را در شرايطي بسيار بد نگهداري مي کنند.
باشگاه اسيران فلسطيني فاش کرد اين اسيران در 20 زنداني توزيع شده اند که فاقد کمترين امکانات بهداشتي و انساني هستند و اسرائيل از اقدامات و تدابير خودسرانه تحقير آميز و توهين آميز برضد آن ها استفاده مي کند.
گزارش آماري منتشر شده از سوي اين باشگاه نشان مي دهد که اسرائيل همچنان به بازداشت هفت اسير زن در زندان هشارون ادامه مي دهد که برخي از اين زنان10سال از زمان بازداشتشان گذشته است. طبق همين گزارش اسرائيل همچنين به بازداشت 167 کودک ادامه مي دهد که سن آن ها بين 16 تا 18 سال در نوسان است و سن43 کودک نيز زير16 سال است.
باشگاه اسيران درباره ادامه بازداشت آنان هشدار داد و از سازمان هاي بين المللي خواست تا حتما به بازداشت کودکان پايان و آنان را نجات دهند و آزاد کنند. باشگاه مذکور اعلام کرد بازداشت کودکان به بهانه هاي واهي خلاف قوانين و مقررات بين المللي است.
باشگاه اسيران فلسطيني در گزارش خود خاطرنشان کرد شمار اسيران در استان هاي مختلف بدين شرح است: در نابلس770 نفر، الخليل 753 نفر، رام الله 712 نفر، طولکرم586 نفر، جنين 569 نفر، بيت لحم 345 نفر، القدس 151 نفر، اريحا56 نفر، غزه 435 نفر و قلقليه245 نفر.
برچسب ها: کودک ، زن ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار