دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: توصيه بنده به كانديداهاي اصولگرايان اين است كه با يكديگر بر سر دو كانديدا اجماع داشته باشند تا از تعدد در انتخابات جلوگيري شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ،حبيب الله عسگر اولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري شامگاه دوشنبه در مراسم ياد‌بود سعيد اماني که در مكان يادمان شهداي هفتم تير برگزار شد، ابتدا با انتقاد از سخنان كريمي دبير كل جامعه اسلامي اصناف و بازاريان، مبني بر حذف يارانه ها، اظهار داشت: اين طرح از سوي دو رئيس جمهور مطرح شده كه يكي از آنها در صدد گسترش طرح موجود بوده اما هيچ كدام از نظرات اجرايي نشده است.

وي تصريح كرد: حذف يارانه ها در هيچ كجاي دنيا به سادگي صورت نمي‌پذيرد و هر دولتي بخواهد اين امر را صورت دهد با مشكلات عديده‌اي مواجه خواهد شد.

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه انقلاب اقتصادي در سايه تحريم‌ها امري بسيار دشوار است، ادامه داد : هيچ دولتي در دنيا وجود ندارد كه به اندازه ما هجمه و اجماع جهاني عليه آن وجود داشته باشد.

عسگر اولادي با بيان اينكه وضع ملت ما از كشورهايي همچون تركيه و عربستان سعودي مناسب تر است، يادآور شد: اكنون ما در وضعيتي قرار گرفته‌ايم كه رهبر معظم انقلاب مقاومت مردم و مسئولين را مي‌ستايد و ايشان در ارتفاعي قرار گرفته اند كه مردم، جامعه، منطقه و عرصه بين الملل را به خوبي مشاهده مي‌كنند.

وي تصريح كرد: اگر چه مي توان با همكاري يكديگر بهتر از اين عمل كرد اما دولتي‌ها نيز بايد به ياد داشته باشند كه تنها خود را اقتصاددان ندانند و از نظرات سايرين نيز استفاده کنند.

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آتي به عنوان يک رويداد مهم در کشور اظهار داشت: بنده از كانديداهاي اصولگر تقاضا دارم بر سر دو كانديدا با يكديگر به اجماع رسيده  تا از ايجاد تعدد در انتخابات آتي جلوگيري شود.

 
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پايان با اشاره به اينكه اصولگرايي در انتخابات مجلس نهم توفيقات بسياري کسب کرد، خاطر نشان كرد: شخصيتهاي مورد تاييد شوراي نگهبان، از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري نيز تاييد خواهد شد، اگرچه در انتخابات مجلس نهم شوراي نگهبان هراسي از رد صلاحيت نداشت چراکه تمامي چهره صلاحيتشان تاييد شده بود و اين مردم بودند كه به برخي چهره هايي كه چندين سال در مجلس حضور داشتند راي دادند.

"انتهاي پيام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار