دبيرکل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار گفت: پنج ماه از نامگذاري سال 91 به عنوان توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني مي گذرد اما تاکنون تنها با شعار سپري شده و به جاي خصوصي‌سازي،‌ خودماني‌سازي صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احمد کريمي اصفهاني دبير کل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار که شامگاه دوشنبه در مراسم ياد بود سعيد اماني سخن مي‌گفت؛ در ابتدا با اشاره به موفقيت‌هاي کشورمان پس از انقلاب اسلامي اظهار داشت: در اين 33 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي که استکبار جهاني توطئه‌هاي همچون جنگ تحميلي، مسئله هسته‌اي و صحراي طبس را به پيش کشيده و امروز به بهانه برنامه هسته‌اي و اعمال تحريم‌ها سعي در ايجاد سد در برابر ملت ايران داشته که تاکنون به موفقيت‌هاي چنداني هم دست پيدا نکرده است.

وي با تاکيد بر اينکه امروز جايگاه و شرايط جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک قدرت جهاني مناسب است، ادامه داد: از اثرات مقاومت ملت ايران اين بوده که استکبار جهاني باسرکردگي آمريکا به تنهايي نمي‌تواند رقيب کشور ايران باشد.

وي با اشاره به تحرکات اخير در سوريه يادآور شد: استکبار جهاني سعي دارد توفيقات سوريه که نشات گرفته از بيداري اسلامي و متاثر از انقلاب اسلامي ايران بوده را تحت تاثير قرار دهد و به خيال خود پس از عبور از خاکريز سوريه به خاکريز ايران دسترسي پيدا کند.

وي تصريح کرد: با درايت مقام معظم رهبري سال 91 نيز به عنوان سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني نامگذاري شده که پس از گذشت 5 ماه تنها اين زمان از دست رفته و با شعار سپري شده است.

دبير کل اصناف و بازار با اشاره به اجراي اصل 44 نيز افزود: در سال 84 با تدبير مقام معظم رهبري اصل 44 قانون اساسي ابلاغ شد که تا کنون به جاي خصوصي‌سازي،‌ خودماني‌سازي صورت گرفته شده وهيچ توفيقي نيز در اين امر به دست نيامده است.

کريمي در پايان با اشاره به اقتصاد مقاومتي مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري خاطر نشان کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادي سپردن کار به دست مردم بوده و دولت نبايد به صورت قطعي وارد عمل شود در نتيجه لازم است از بخش خصوصي و تجارب آن نيز استفاده کند.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: خصوصی سازی ، اصناف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار