جمعی از اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر با ارسال بیانیه‌ای مشترک، کنفرانس جعلی و غیرعلمی تحت عنوان ایران پژوهی را همچون فتنه 88 قلمداد کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، جمعی از اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر با ارسال بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن کنفرانس جعلی و غیرعلمی تحت عنوان ایران پژوهی در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کردند: در چهارمین دهه از حیات شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک بار دیگر دشمنان کوته فکر و  بی‌خرد ملت ایران در آستانه‌ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی، با هدف به راه انداختن سناریو دیگری همچون فتنه سال 88، اقدام به برپایی کنفرانسی جعلی و غیرعلمی تحت عنوان ایران پژوهی با موضوع برقراری رابطه ایران و رژیم جعلی صهیونیستی کردند.

در این بیانیه آمده است: کنفرانسی که قرار است به زودی در استامبول و با همکاری ترکیب جالب توجهی از اعضای فرقه بهاییت، فرقه جنایتکار و تروریست منافقین و سلطنت طلبان ورشکسته و تاریخ مصرف گذشته برگزار می‌شود، خود مصداق روشنی از عمق کینه دشمنان نادان و قسم خورده نسبت به موجودیت اسلام و ملت ایران است که اینگونه برای مبارزه با هویت و کیان ملت مسلمانان ایران، فارغ از اختلافات اساسی و تضاد مرام و خط مشی که با یکدیگر دارند، با هم متحد شده و دست دوستی به هم داده‌اند.

اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر خاطرنشان شده است: این ترکیب منحوس و نفرت‌انگیز در طول حیات ننگین خود رؤیای کسب قدرت و ثروت نامشروع دیواری عظیم و غیر قابل نفوذ به دور خود کشیدند و خود را از ملت ایران جدا کردند به همین دلیل هرگز قادر به درک درستی از اسلام و ارزش‌های دینی و معنوی و اندیشه ها و آرزو‌های ملت بزرگ ایران نداشتند.

در بیانیه ارسال شده عنوان شده است: آنها هرگز نمی‌توانند در آن سوی مرزها و با دریوزگی و پشتوانه سرمایه‌های نامشروع لایی‌های صهیونیستی و وهابی و فرقه ضاله بهائیت با هدفی دروغین تحت عنوان معرفی ایران در مجامع بین‌المللی، اقدام به برگزاری کنفرانس کنند.

در ادامه اظهار بیان شده است:  اینان خود هرگز ایران را نشناختند و نه تنها هرگز قدم مثبتی راستای ارتقای ارزش‌ها و آرمان‌های ایران برنداشتند بلکه عمری است با در آویختن به ابر قدرت‌های امپریالیست و صهیونیست، خیانت‌ها و ضربات ناجوانمردانه بسیاری بر پیکر ملت مظلوم ایران وارد کرده و همچنان وارد می‌کنند.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: بنابراین این قبیل فرقه‌ها و گروهک‌ها، هرگز نماینده و معرف ملت بزرگ و فهیم ایران نبوده و نخواهند بود که حال اینچنین با سناریوی اربابان خود سعی در به راه انداختن یک شوی تمسخرآمیز که بیشتر به سیاه بازی و خیمه شب بازی شبیه است، تلاش دارند خود را مدافع اعتلا ‌و پیشرفت ایران معرفی کنند.

اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر در این بیانیه آورده‌اند: هرگز اثرات تلخ و دردناک توطئه‌، جنایت، خیانت‌ها و اسلام و ایران‌ستیزی متولیان برگزاری این کنفرانس کذایی از خاطره  تاریخی ملت ایران محو نخواهد شد و ملت ایران هرگز به این عوامل بیگانه و خود فروخته اجازه نمی‌دهد که با به راه انداختن نمایش‌های کمدی و تمسخرآمیز برای آینده‌ ایران و ایرانی تعیین تکلیف کنند و خط مشی ارائه دهند.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: بر این اساس ما جمعی از اساتید دانشگاه‌های خرمشهر و آبادان این قبیل برنامه‌ها و کنفرانس‌هایی که جنبه فتنه‌انگیزی و اسلام و ایران‌ستیزی آن کاملاً واضح و روشن است و حاصل اتحاد نامشروع و ننگین فرقه ضاله بهاییت، اعضای گروهک تروریستی منافقین و سلطنت طلب‌ها است را توطئه‌ای صهیو نیستی و در راستای ترویج فرقه ضاله بهاییت دانسته و فاقد وجاهت علمی می‌دانیم و آن را شدیداً تحریم و محکوم می‌کنیم./س
برچسب ها: کنفرانس ، پژوهی ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.