عامل تیراندازی به معبد سیک ها در ایالت ویسکانسین در شمال آمریکا که منجر به کشته شدن 6 نفر در روز یکشنبه شد، مرد سفید پوست 40 ساله ای است که پیشینه نظامی داشته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ؛ به گفته منابع پلیس آمریکا وی زمانی در پایگاه نظامی فورت برگ در ایالت کارولینای شمالی در جنوب شرقی آمریکا خدمت می کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از اوک کریک، به نوشته شمار زیادی از مطبوعات آمریکا، این مرد یکی از هواخواهان نظریه نژاد پرستانه برتری سفیدپوستان بوده است ولی مقامات محلی و فدرال این موضوع را تائید نکردند.
تام آهرن سخنگوی دفتر فدرال تسلیحات، دخانیات و مواد منفجره گفت : « ما درباره این موضوع و همچنین خالکوبی های بدن وی که به ما کمک می کند به هدف او از ارتکاب به چنین اقدام وحشتناکی پی ببریم، تحقیق می کنیم.»

وی برروی بازوی خود نقوشی که به حادثه یازده سپتامبر مربوط است، خالکوبی کرده است.
شماری از مسئولان که نام آنها فاش نشده است شامگاه یکشنبه اعلام کردند براساس زندگینامه این فرد، این اقدام را می توان « تروریسم داخلی» توصیف کرد.

در پی تیراندازی فرد مهاجم 6 نفر روز یکشنبه در معبد سیک ها در اوک کریک در حومه میلواکی کشته شدند. وی سپس توسط پلیس کشته شد.
برچسب ها: آمریکا ، معبد ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار