رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پیامی روز خبرنگار را به همه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت کوشان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران امیر خجسته  نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و سخت کوشان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون /  هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی ست  / هرکه آگه تر بود جانش قوی است

دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می زند. از این روی روزنامه نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.

تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهم‌ترین زیر ساخت تصمیم سازی‌های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آن‌هاست. بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد.

توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند.

در روزهای ماه مبارک رمضان، ماه بازگشت به فطرت زلال خدایی، این همت والا و پرثمر را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی، می ستاییم و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع رسانی در ادامه این راه توفیق روز افزون مسئلت دارم.

سنگینی سختی کار، خطرات احتمالی و مسوولیت‌های اجتماعی شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست، از این رو به حرمت قلم و شهدای آن و به احترام حقیقت بر خود فرض می دانم ضمن گرامی داشت این روز عزیر ارادت و تکریم خود را نسبت به شما پیشگامان دانایی در عرصه اطلاع رسانی کشور اعلام دارم.

انتهاي پیام/س2

برچسب ها: خبرنگار ، کمیسیون ، مجلس ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار