مدیرکل دفتر بیمه ای اجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی گفت:رهایی ازسرسلطه تاریخی، حاکمیتی،اقتصادی واعتقادی باحق انتخاب صورت میگیرد اماضمانت های قانونی هم برای استفاده ازحق انتخاب بایدوجودداشته باشد.

کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سلطه های سه گانه منجر به شکل گیری فضای دو قطبی فقر و ثروت می شود و اصولا هدف نظام سلطه ایجاد وابستگی است به طوری که افراد از هویت انسانی خود دور و بنده ثروت ، قدرت و دانش می شوند.
وی در ادامه در خصوص رشد تعالی انسان افزود: رهایی از سر سلطه تاریخی در حاکمیتی ، اقتصادی و اعتقادی با حق انتخاب صورت می گیرد که در این زمینه ضمانت های قانونی همه برای استفاده از حق انتخاب باید وجود داشته باشد.
مدیرکل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد، رهایی از باور های غلط و برخورداری از باورهای درست مستلزم دسترسی به فرصت ها و توانمندسازی است و سلطه اعتقادی همان رهایی از باورهای غلط و آداب و روسوم اشتباه است.
تصویب آئین نامه آئین نامه اورژانس اجتماعی
مدیر کل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی گفت: به منظور هماهنگی بیشتر دستگاههای مرتبط در حوزه های آسیب های اجتماعی آیین نامه اورژانس اجتماعی با همکاری موثر وسازنده سازمان بهزیستی از سوی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی تدوین و در شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری برای معاون اول رئیس جمهور ارسال و پس از بررسی های کارشناسی در کمیته فرعی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک اخیرا در کمیسیون اصلی به تصویب رسید.
مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: به منظور تصویب نهایی این طرح به هیئت دولت ارسال و زمینه اجرای آن فراهم می شود. /ف
برچسب ها: حق ، فقر ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار