پايگاه خبري ديلي سنسورد در مقاله اي به قلم استفان لندمن به بررسي حادثه حمله به اتوبوس گردشگران صهیونیست در بلغارستان پرداخت و آنرا سناریوی خود ساخته رژیم اسرائیل دانست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، تاریخ رژيم اسرائیل و اقدامات تروريستي آن بر عليه بشريت خود گواه بر سياست هاي اين رژيم است.سیاست اين رژيم، ترور اشخاص دولتي و مخالفان سياست هايش مي باشد. ترور اشخاص از بارزترين و در عين حال منفورترين سياست هاي اين رژيم مي باشد. اين اقدام خود ناقض ترين شكل ممكن در حوزه حقوق بشر تلقي مي گردد. شعارهاي گمراه كننده و ترورهاي هدفمند خط مشي سياست اين رژيم را مشخص مي كند.   
 
موساد و شین بت (سازمان امنیتی اسرائیل) در تروريسم و ترور افراد به اندازه كافي بدنام مي باشند. در ماجراي تروريستي بلغارستان نيز اين سازمان ها قطعا دست داشته اند.   
 
اسرائيل ،انگشت اتهام را در اين مسئله به اشتباه و از روي عمد به سمت ايران گرفته اند. اسرائیل ،ایران را به خاطر جنایات خود در بلغارستان،متهم مي كند!  
 
در تاریخ 19 جولاي رویتر خبري را منتشر كرد كه در اين گزارش چنين آمده بود:   "اتوبوس حامل گردشگران صهیونیست و دیگر اتباع خارجي مورد حمله قرار گرفتند،هشت نفر در اين ماجرا كشته و حدود 30 نفر دیگر نيز زخمی شدند. "
 
بنا به گفته تسوتان تسوتانوف ،وزیر کشور بلغارستان،  "بمب گذار انتحاری این حمله، دارای گواهینامه رانندگی جعلی از ایالات متحده مي باشد. "   
 
ايهود باراک، وزیر دفاع اسرائيل، پس از اين حادثه با موضع گيري سريع خود اظهار داشت:  "مجریان اين اقدام حزب الله لبنان مي باشد، که البته از حمایت همه جانبه ایران برخوردار هستند."  
 
در بیانیه کاخ سفید آمده است : اوباما "به شدت حمله  امروز به كاروان اسرائيلي در بلغارستان را محکوم مي كند ....اين اقدام تروريستي رژيم اسرائیل را یک بار دیگر مورد هدف تروریسم قرار داد،كه ایالات متحده به تعهد مستحكم خود در مورد امنیت اسرائیل و دوستی عمیق و همبستگی با مردم اسرائیل را ،مجددا اعلام مي دارد و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد."   
 
هیلاری کلینتون،در اظهاراتي مشابه اظهار داشت: "آمریکا، اسرائیل، و شرکای کلیدی ما در ناتو ،در برابر تروریسم جهانی ، مسئول مي باشيم".   
 
اين درحالي ست كه سازمان موساد در قتل های برنامه ریزی شده فعاليت زيادي دارد.... تاكتيك خودروی بمب گذاری شده یکي از تاکتیک های مورد علاقه و پركاربرد سازمان هاي اطلاعاتي اسرائيل مي باشد. ترور نخست وزیر پیشین لبنان رفیق حریری، شيوه کلاسیک رژيم اسرائيل مي باشد.  
 
فايل تصويري و واقعي اين ماجرا پس از انتشار ،به وضوح دخالت رژيم اسرائيل را در رهگيري و كنترل مسير عبوري رفيق حريري ،كاملا نشان داد.  
 
سوریه در ابتدا مقصر شناخته شده بود. حزب الله به دروغ متهم شده و تحت تعقیب قرار گرفت.اما این مورد مشخصا از سوي موساد به اجرا در آمده بود.در اين ماجرا یک خودروی بمب گذاری شده قدرتمند،بیش از 20 کشته و 100 مجروح به جاي گذاشت.   
 
هیچ مدرکی دال بر اثبات دخالت حزب الله در اين ماجرا ارائه نشده است. در اين ماجرا،قطعا حزب الله لبنان هدف خاصي را دنبال نمي كرد بلكه اجراي آن از سوي حزب الله ريسك بزرگي برايش تلقي مي گرديد. اما اسرائیل و واشنگتن تا حد زیادی مي توانستند از اجراي آن امتيازاتي را بدست آورند.  

دست هاي کثیف موساد، مانند ده ها حوادث دیگر،در اين مورد هم ديده مي شود. اسرائیل و آمریکا کمال هنر کشتن را به اجرا گذاشتند. آنها همچنین در القاء خرافات و اكاذيب به اذهان عمومي و قلب واقعيت تبحر خاصي دارند.در اين موارد، قربانیان اغلب مورد اتهام قرار مي گيرند!!   
 
در تاریخ 19 جولاي،هاآرتص در خبري اظهار داشت،"اسرائیل بدون شک عامل اصلي حمله مرگبار در فرودگاه بلغارستان را مي شناسد".   
 
اين بار نيز،نتانیاهو به دروغ ايران را متهم ساخت. مدركي معتبر دال بر صحت اين امر از سوي مدعيان هرگر ارائه نگرديد چرا كه اصلا چنين موردي اساسا از ريشه كذب محض بود.    
 
ایران، البته، هیچ دخالتي در هيچ كدام از اين مواد تروريستي نداشته است. در اکتبر گذشته نيز، ایرانیان به دروغ به تلاش برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن متهم شده بودند. اين ادعا و تهمت عليه ايران،بی اساس بود و مدركي مستند نيز ارائه نگرديد.   
 
فوریه گذشته، اسرائیل دوباره اتهامات کاذب را ايراد نمود. اين بار حوادث هند و گرجستان،مورد نظر اسرائيل بود. در اين حوادث کارگران سفارت اسرائیل در هر دو کشور مورد هدف قرار گرفته بودند. اين سناريوي ساختگي تروريستي تنها يك زخمي بر جاي گذاشت.   
 
همزمان در بانكوك و تايلند حادثه اي مشابه روي داد. در اين مورد،تعدادي از ایرانیان پس از انفجار محل سكونت خود،بازداشت شدند. با وجود اينكه هیچ مدرک معتبری ارائه نگرديد، آنها را به اتهام تلاش براي انجام اعمال تروريستي بر عليه ديپلمات هاي اسرائيلي بازداشت كردند.   
 ایران تهدیدی برای هیچ كشوري نيست. در اين موارد،ايران منافع خاصي را ندارد كه بخواهد به دنبال انجام چنين اقدامات تروريستي باشد. اين موارد بيشتر در راستاي منافع اسرائيل مي باشد. در حوادث فوق و بسیاری دیگر مي توان رد پاي موساد را ديد. در مورد حادثه انفجار فرودگاه بلغارستان نيز چنين امري صحت دارد.  
 
واشنگتن و رژيم اسرائيل هر دو ناقضان حقوق انساني مي باشند. ايران تهديدي براي امنيت هيچ كشوري نيست،اين موضوع را همسايگان ايران به خوبي درك مي كنند. ايران در 200 سال گذشته به هيچ كشوري حمله نكرده است. مدركي دال بر توسعه و يا تلاش براي دستيابي به سلاح هاي هسته اي از سوي ايران وجود ندارد چرا كه اين ادعا تنها از سوي مخالفان ايران و بي اساس ايراد شده است.   
 
پرچم های دروغین و شعار هاي فريبنده واشنگتن و اسرائيل،براي مبارزه با تروريسم و برقراري دموكراسي كاملا كذب مي باشد ،جالب اينكه خود از مجريان بزرگ آن مي باشند.  
 
اكنون سعي دارند تا سوريه را در بازي كثيف خود بكشانند تا به اهداف چند بعدي خود-يعني تضعيف محور استقامت تهران سوريه حزب الله-ضربه بزنند و اهداف خود را در منطقه پياده كنند.
 
 روز قبل از حادثه بلغارستان، یک مرد لبنانی در قبرس بازداشت شد. بر اساس ادعاهای اطلاعاتی رژيم اسرائیل، پلیس او را متصل به حزب الله لبنان مي دانست.
 
 مقامات قبرس ادعا کردند: "اتهامات مربوط به فرد مظنون براساس قوانین تروریسم مي باشد."
 
 فرد مظنون تنها یک گردشگر بود. توريست ها قطعا از مسيرهاي عبوري خود عكس مي گيرند و اين فرد نيز به داشتن تعدادي عكس بازداشت گرديده بود.
 
پلیس ادعا کرد که آنها اسنادي را دارند كه "ارتباط او با گروه هاي ترور " را كه حملات برنامه ریزی شده بر روی اهداف اسرائیل را انجام مي دهد،اثبات مي كند. به گفته آنها، فرد گردشگر در تلاش براي انفجار هواپیما و یا اتوبوس گردشگران بازداشت شده است.
 
جالب اينكه در اين مورد هيچ گونه اسلحه و مواد منفجره اي یافت نشد. مدرك معتبري متعاقبا دال بر صحت اين ادعا هرگز ارائه نشد.   
 
حمله تروريستي اتوبوس فرودگاه بلغارستان به قطع محكوم مي باشد. اما هيچ مدركي دال بر دخالت ايران و حزب الله ارائه نگرديد. در واقع رد پاي موساد و شيوه هاي تروريستي اين سازمان بيشتر مشهود مي باشد. دخالت عاملان سيا را نيز نمي توان در اين مورد انكار كرد.
 
این دو سازمان به ترور دانشمندان ایرانی بارها مبادرت كرده اند. هميشه اين دو سازمان،جناحان موافق و متهم ساز ايران براي اقدامات تروريستي در سراسر جهان هستند و در اين مسير بارها با يكديگر هم نوا بوده اند.
 
 در مورد سوريه و ناآرامي هاي آن نيز چنين انتظار مي رود كه واشنگتن و اسرائيل چنين تعاملي داشته باشند و خود را پرچمدار مبارزه با تروريست معرفي كنند و اين در حالي است كه آنها از شورشيان حمايت همه جانبه مي كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار