بالاخره صمد نيکخواه بهرامي و مهدي کامراني دو ملي پوش تيم بسکتبال مهرام از تعطيلات بازگشته و کادر فني اين تيم به دنبال جذب يک بازيکن خارجي بعد از مسابقات وليام جونز هستند.

حميدرضا صمدزاده سرپرست مهرام با تاييد اين موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با بازگشت صمد نيکخواه بهرامي و مهدي کامراني از تعطيلات، هر دو نفر از ديروز به تمرينات تيم ملحق شده و بازيکنان ملي پوش کمکي هم از فردا به تيم مي پيوندند.
 وي در مورد اولتيماتوم به بازيکنان غايب تاکيد کرد: ما شرايط بازيکنان را درک مي کنيم اما اين نفرات به اندازه کافي استراحت کرده اند و بعد از دو هفته شروع رسمي تمرينات، حق خود مي دانستيم که بازيکنان را به تمرين برگردانيم.
 وي در مورد بازيکنان خارجي تصريح کرد: ما تا مسابقات ويليام جونز که امکان استفاده از بازيکنان خارجي را نداريم، با ايراني ها کار مي کنيم اما پس از ويليام جونز هم در مورد بازيکنان ايراني کمکي تصميم گيري مي کنيم و هم نقاط ضعف و قوت تيم سنجيده مي شود تا در صورت نياز يک بازيکن خارجي هم براي جام باشگاههاي آسيا جذب کنيم. پست اين بازيکنهم براساس نياز کادر فني تعيين مي شود.
وي خاطرنشان کرد: تيم در تاريخ 24 مرداد به مسابقات ويليام جونز اعزام مي شود. خوشبختانه با بازگشت 2 بازيکن اصلي روحيه بسيار خوبي هم در اردوي تيم حاکم است.شکامراني و نيکخواه به تمرينات مهرام برگشتند./با
برچسب ها: بسکتبال ، مهرام ، بهرامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار