به گزارش
سرويس بين الملل باشگاه
خبرنگاران به نقل از خبرگزاري يونايتدپرس؛ اين مرد روز چهارشنبه ساعت 7:22 عصر براي تائيد برنامه سفر پرواز خود با شركت هواپيمايي كانتاس تماس گرفته و تا روز پنجشنبه ساعت 11:01 در حاليكه همچنان صداي ضبط شده "اپراتور در اولين فرصت پاسخگوي شما خواهد بود" را مي شنيد، بالاخره تلفن را قطع مي كند.
او مي گويد: مي خواهم بدانم كه واقعا معني "در اولين فرصت" پس از 15 ساعت چيست؟
البته پس از تماس مجدد، مشخص شد كه پرواز او به دليل كد اشتباه در رزرو بليط ها ثبت نشده است.