در سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی جهاد دانشگاهی سهم بسزایی در تبدیل دانش به سرمایه و تولید دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان . رییس جهاددانشگاهی واحد استان گیلان با اشاره به  فرا رسیدن 16 مرداد، سی و دومین سالروز تشکیل این نهاد انقلابی گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند به عنوان منشاء تربیت نیروی متخصص، سهم بسزایی در تبدیل دانش به سرمایه و تولید از طریق تربیت نیروی متخصص داشته باشد و تولید ملی مبتنی بر ارزش‌ها و عدالت اجتماعی می‌تواند توانایی‌های داخلی را در تولید ارتقا دهد.
 
حامد مجلللی مقدم افزود: در راستای تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از وزنه‌های سنگین علمی در کنار مراکز آموزش عالی کشور در تولید علم و حل معضل بیكاری و تورم، از طریق تربیت نیروی كار و سرمایه نقش ارزشمندی دارد.
 
وی افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند سهم بسزایی در تبدیل دانش به سرمایه و تولید داشته باشد و تولید ملی مبتنی بر ارزش‌ها و عدالت اجتماعی قادر است توانایی‌های داخلی را در تولید ارتقا دهد.
دکتر حسن تامینی یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نقش ارزنده جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد جهادی و علمی گفت: جهاد دانشگاهی می ­تواند در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ و انديشه اسلامی در دانشگاه­ها به ویژه ورود موثر و کارآمد به حوزه علوم انسانی ـ اسلامی نقش كليدی ایفاء کند./ س
برچسب ها: نقش ، موثر ، جهاد ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.