رییس هیأت فوتبال شهرستان قوچان گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری فوتبال نیز که از مصوبات سفرهای استانی هیات دولت می باشد، همچنان نیمه تکمیل رها شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، آرش وظیفه دان مقدم با بیان این مطلب افزود: حضور این شهرستان به نمایندگی از خراسان رضوی در مسابقات فوتبال دسته سه و لیگ دسته دو جوانان کشور، نیازمند نگاه ویژه مسئولان ورزش استان می باشد.
وی گفت:
تیم فوتبال شهرداری قوچان به عنوان نماینده استان در مسابقات زیرگروه لیگ دسته سه و لیگ دسته دو جوانان کشور حاضر است.
وظیفه دان
سالن ورزشی صحرایی و یک زمین چمن فوتبال را تنها امکانات موجود در ورزش فوتبال و فوتسال شهرستان قوچان اعلام کرد و گفت: سالن محل برگزاری فوتسال با امکانات محدود به بهسازی نیاز دارد.
رئیس هیأت فوتبال شهرستان قوچان درباره مسابقات جام رمضان اظهار کرد: این رقابت ها هم اکنون در بخش های آزاد، ادارات، جوانان و پیشکسوتان در مجموع با حضور 80 تیم و مشارکت فعال روستاهای مختلف این شهرستان در محل سالن ورزشی معلم قوچان در حال برگزاری است.
وظیفه دان مقدم در ادامه گفت: در حال حاضر مسابقات داخلی فوتبال در تمامی رده های سنی با حضور 8 تیم در حال پیگیری است و مسابقات لیگ داخلی فوتسال نیز ماه گذشته با حضور 8 تیم در رده های مختلف سنی برگزار شد.
وی افزود: از ماه آتی نیز مسابقات سوپرلیگ خراسان رضوی نیز دنبال می شود که تیم لاستیک طهماسبی شهرستان قوچان در این رقابت ها حضور دارد.
رئیس هیأت فوتبال شهرستان قوچان با اشاره به کسب قهرمانی تیم فوتسال اکبرجوجه شهرستان قوچان در لیگ دسته یک فصل گذشته، گفت: این تیم در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال استان که هفته اول شهریورماه سال جاری برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
وظیفه دان مقدم برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال در ابتدای سال 91 با حضور 30 نفر از علاقه مندان را از دیگر فعالیت های انجام شده هیأت فوتبال شهرستان قوچان عنوان کرد.
وی با تشکر از حمایت مسئولان شهرستان قوچان، اظهار امیدواری کرد: با تعامل و همکاری دست اندرکاران ورزش استان بتوانیم نماینده شایسته فوتبال خراسان رضوی در مسابقات مختلف کشوری باشیم./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.