رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در آستانه روز خبرنگار از خبرنگاران خواست برای اجرای هرچه بهتر برنامه پزشک خانواده نقش مشاورتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد شریعتی گفت: من شما را که چشم و گوش افکار عمومی جامعه هستید مشاور برنامه پزشک خانواده که یک برنامه ملی و کاملا" اجتماعی است می دانم و از شما می خواهم در اجرای این برنامه نظام سلامت را یاری کنید.
وی افزود: خبرنگاران نباید تریبون کسانی باشند که با این برنامه تضاد منافع دارند زیرا این برنامه ملی است و بودجه های عمومی نباید در جهت تخطئه یک برنامه ملی هزینه شود.

دکتر شریعتی ادامه داد: شما خبرنگاران هر زمانی خواستید می توانید با مسئولان برنامه پزشک خانواده و یا خود من تماس بگیرید و ما را در جریان مسائل و مشکلاتی که پزشک خانواده با آن مواجه است قرار دهید، زیرا من و همکارانم در این برنامه به همکاری و همفکری و مشاوره شما نیازمندم.
وی در خصوص فرهنگ سازی و آگاهی رسانی به مردم در مورد این برنامه نیز گفت: به زودی کتاب جامعی که برای مردم در این خصوص تدوین شده است منتشر می شود.

وی افزود: پزشک خانواده آنقدر مهم است که برخی احزاب در برخی کشورهایی که این برنامه هنوز در آنجا مستقر نشده است در تبلیغات برنامه های خود به مردم قول اجرای این برنامه را می دهند.
وی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از تلاش های این قشر زحمتکش، از آنان به خاطر همکاری هایی که با برنامه پزشک خانواده داشته اند تجلیل کرد./ع
برچسب ها: پزشک خانواده ، ملی ، مردم ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.