دونده المپیکی کشورمان گفت: برای رسیدن به مرحله نیمه نهائی تنها یازده صدم ثانیه کم داشتم و فکر می کنم بی تجربگی عامل نتیجه نگرفتنم بود.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران بیان کرد: تجربه ام بسیار کم بود من فقط در 2 مسابقه برون مرزی شرکت کرده بودم آن هم مسابقه آسیایی بود و آن طور که برای رقابت های المپیک لازم بود مسابقه نداده بودم.

وی افزود: از عملکردم راضی نیستم اما در گروه خودم چهارم شدم و فکر می کنم اگر تمریناتم را بیشتر کنم و تجربه حضور در مسابقات مختلف را نیز کسب کنم در المپیک بعدی نتیجه بهتری خواهم گرفت.
قاسمی درباره حریفانش گفت: همه آنها را می شناختم به خصوص 3 دونده آمریکایی که کاملا با آنها آشنا بودم.
وی نقش اردوهای بدون مرزی را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: این اردوها در آمادگی ورزشکاران بسیار نقش دارد و با جدیدترین تکنیک های تمرینی آشنا می شوند من به جرأت می گویم که هیچ کدام از روشهای تمرین حریفانم را نمی شناختم وقتی آنها تمرین می کردند با تعجب به آنها چشم می دوختیم زیرا تا به حال با هیچ کدام از این روشهای آماده سازی آشنا نشده بودم و مدل تمریناتم با آنها فرق داشت.
قاسمی خاطرنشان کرد: هرچند با مربی خود اعزام نشدم اما فکر نمی کنم اگر او بود هم نتیجه بهتری می گرفتم بااین حال اگر تجربه ام بیشتر شود به طور قطع این یازده صدم ثانيه تا نیمه نهایی را جبران  می کنم و می توانم خودم را به این مرحله برسانم. /ق

برچسب ها: قاسمی ، المپیک ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار