درگي كارشناس بازاريابي در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بازاريابي كسب رضايت مشتري به شيوه سودآور به طور مستمر است.
وي در ادامه افزود: بازاريابي بر سه موضوع شناسايي، شناساندن و رضايت استوار است.
اين كارشناس بازاريابي تصريح كرد: واحدهاي توليدي كه صرفا به توليد مي پردازند از توجه به بازار دور هستند محصول خود را به جامعه معرفي نمي كنند و اين امر موجب مي شود تا كالا مورد توجه و معامله قرار نگيرد.
درگي در ادامه اظهار داشت: توليد كننده بايد توليد محصول كيفي رضايت مشتري را جذب كند و از طريق بازاريابي ويروسي يعني انتقال رضايت مشتري به مشتري ديگر مشتريان خود را افزايش دهد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: بازاريابي ويروسي هزينه هاي توليدكننده در زمينه بازاريابي را به صفر مي رساند و اثرگذارترين نوع بازاريابي است.