روز سي‌ام ماه مبارك رمضان مخاطبان شاهد يك اتفاق غيرقابل باور خواهند بود.

محمد قنبري تهيه‌كننده جشن رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌روز سي‌ام ماه مبارك رمضان اتفاق غيرقابل پيش‌بيني مي‌افتد كه تا به حال در برنامه جشن رمضان بي‌سابقه بوده است.

وي با اشاره به موفقيت "جشن رمضان" بدون حضور احمد‌زاده و شهرياري اظهار داشت: حسيني و اميراحمدي با داشتن صداقت كافي و برخورد در شأن مخاطب، توانستند جشن رمضان امسال را متفاوت تر جلوه دهند.

* اتاق فكر كمك بزرگي بود

قنبري افزود: وجود اتاق فكر و حفظ كردن فرم برنامه كمك بزرگي براي موفقيت "جشن رمضان" 91 بود.

وي ضمن تشكر ويژه از مديران شبكه 5 سيما، تصريح كرد: از حمايت ويژه و لحظه به لحظه مديران گروه، مدير توليد و مدير شبكه 5 سيما تشكر مي‌كنم و چرا كه در حمايت گروه جشن رمضان دريغ نكردند.

* امسال درگير حاشيه نشديم

قنبري با اشاره به برگزاري جشن رمضان در كميته امداد امام خميني(ره) افزود:‌ امسال تمامي برنامه‌ جشن رمضان در كميته امداد امام خميني(ره) برگزار شد و همين اتفاق ما را از حاشيه‌هاي دورنگه داشت.

* بهمن هاشمي به طور موقت در برنامه حضور داشت

اين تهيه‌كننده با اشاراه به حضور دائمي بهمن هاشمي مجري و دوبلور سيما ادامه داد: چند روزي "حسيني " نتوانست در برنامه حضور پيدا كند و بهمن هاشمي فقط براي 2 روز هدايت برنامه را برعهده گرفت.

وي اظهار داشت:‌ اميدوارم در طي30 روز و شب هاي باقي مانده به هدف بزرگ خود كه اتفاقات خاص در اين برنامه است، دست يابيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار