رييس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع‌طبيعي خوزستان از احداث دفاتر پيشخوان كشاورزي در سراسر استان خبرداد و گفت: در حال اجرايي كردن پروژه اين دفاتر هستيم تا خدمات كشاورزي به كشاورزان شهرستان‌ها به نحو مطلوب‌تري ارايه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛فتح‌اله ابوعلي در گفت‌وگو با خبرنگاران، عنوان‌كرد: دفاتر پيشخوان كشاورزي توسط فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي كشاورزي اداره و كليه خدمات كشاورزي كه كشاورزان به آن نياز دارند از طريق اين دفاتر ارايه مي‌شوند.

وي افزود: اجراي اين طرح هم خدمت خوبي به كشاورزان و بهره‌برداري بخش كشاورزي است و هم اشتغال را براي فارغ‌التحصيلان بخش كشاورزي ايجاد مي‌كند.

رييس سازمان نظام مهندس كشاورزي و منابع‌طبيعي خوزستان تصريح‌كرد: اعضاي نظام مهندسي با تشكيل شركت‌هاي تعاوني در دفاتر پيشخوان مستقر و خدمات انجام شده در اين دفاتر را به استان ابلاغ خواهند كرد.

ابوعلي با اشاره به اجراي تفاهم‌نامه‌ براي اشتغال فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي محيط زيست، خاطرنشان‌كرد: اين اقدام به‌منظور ايجاد اشتغال براي فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي محيط زيست جوياي‌كار انجام مي‌شود.
وي يادآورشد: بيش از 1004 نفر از فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي محيط زيست اعضاي ما مي‌باشند كه 880 نفر از آن‌ها يعني 88 درصد جوياي‌كار هستند. با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده از سوي اداره‌كل محيط‌زيست خوزستان اميدواريم زمينه خوب و مناسبي براي اشتغال اين كارشناسان ايجاد كنيم.

رييس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع‌طبيعي خوزستان اظهارداشت: با اجراي اين طرح كارشناسان محيط زيست در واحدهاي صنعتي و كشاورزي كه براي نظارت و ارزيابي‌هاي زيست محيطي نياز به كارشناسي دارند، فعاليت خواهند كرد.

ابوعلي تصريح‌كرد: اجراي اين طرح در حال پيگيري جهت نهايي شدن است و با همكاري اداره كل محيط زيست، سازمان جهاد كشاورزي و سازمان صنعت معدن و تجارت اجرا مي‌شود./س

برچسب ها: احداث ، دفاتر ، پیشخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.