يك وكيل پايه يك دادگستري گفت: مديريت ترورهاي رژيم صهيونيستي به عهده گروه تروريستي موساد است و رئيس موساد بايد در داگاه لاهه محاكمه شود.

مسعود شفيعي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعترافات صريح عوامل ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان در مستند "كلوپ ترور" اظهار داشت: اين مستند گوياي حقايقي است كه در مجامع بين‌المللي از تلاش رژيم صهيونيستي در راستاي به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌اي كشورمان پرده برمي‌دارد.

اين وكيل پايه يك دادگستري ادامه داد: با پيگيري وزارت اطلاعات عوامل ترور دانشمندان هسته‌اي ايران شناسايي و سرشاخه اصلي اين ترورها يعني موساد و اسرائيل هم بارها به طراحي نقشه‌هاي ترور در اين زمينه تاكيد داشته‌اند.

وي تاكيد كرد: با افشاگري‌هاي مستند "كلوپ ترور" ايران بايد حقوق تضييع شده خود را مبني بر ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان در مجامع بين المللي با جديت پيگري كند.

شفيعي با اشاره به تاكيد رژيم صهيونيستي براي به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌اي كشورمان افزود: موساد براي ترور دانشمندان هسته‌اي ايران و اخلال در ادامه فعاليت صلح آميز هسته‌اي كشورمان نقشه‌هاي بسياري طراحي كرده و بارها هم در مجامع بين‌المللي بر اين گستاخي‌ها صحه گذاشته است.

وي تصريح كرد: ايران بايد عليه اسرائيل اعلام جرم كرده و مطالبات خود را از موضع حقوقي در مجامع بين المللي مطرح و پيگيري كند.

شفيعي با بيان اين كه عضويت ايران در سازمان ملل نشان دهنده حقوق ايران در مجامع بين‌المللي است افزود: هر چند كه ايران به دليل دخالت‌هاي آمريكا عضويتي در كنوانسيون حقوق كيفري بين المللي ندارد اما با ارسال اظهار نامه حقوقي و شكايت عليه اسرائيل به سازمان ملل مي‌تواند مساله ترور دانشمندان هسته اي را پيگيري كند.

وي افزود: ترور در تمام جهان جنايتي غير قابل بخشش و مذموم است و اسرائيل بايد در مجامع بين المللي پاسخگوي مديريت ترورها در ايران باشد.

اين وكيل پايه يك دادگستري خاطرنشان كرد: مديريت ترورهاي رژيم صهيونيسيتي به عهده گروه تروريستي موساد است و رئيس موساد بايد در داگاه لاهه محاكمه شود.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: شفیعی ، هسته ای ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار