وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران از نخبه بسیجی پالایشگاه خانگیران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، این نخبه بسیجی در این خصوص گفت: این اقدام تحسین برانگیز در عرصه فعالیت های پژوهشی و فناوری در صنعت نفت همزمان با سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " صورت گرفت.

حسین خوران تصریح کرد: در مجمع فرماندهان و بسیجیان نمونه وزارت نفت چهار نفر از نخبگان چهار شرکت تابعه وزارت نفت به عنوان پژوهشگر برتر از سوی وزیر نفت انتخاب و مورد تقدیر قرارگرفتند.

وی ادامه داد: گزینش این چهار نخبه از شرکت نفت، پتروشیمی، ملی گاز و پالایش انجام شد که بنده به عنوان نخبه بسیجی شرکت ملی گاز ایران مورد تقدیر وزیر نفت قرار گرفتم.

خوران همچنین به فعالیت های پژوهشی خود در عرصه صنعت نفت اشاره کرد و بیان کرد: بنده دارای 9 اختراع در زمینه های صنعت نفت و گاز و دفاعی هستم که پنج اختراع از این تعداد مربوط به حوزه نفت و گاز می باشد.

نخبه بسیجی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در ادامه به معرفی دستاوردها و اختراعات خود پرداخت و گفت: ربات لوله نورد، ربات بازرس مخازن، سیستم رطوبت سنج پیشرفته با توانایی تشخیص نقطه شبنم گاز، سیستم گاز سنج پیشرفته با توانایی شناسایی 15 نوع گاز مختلف و سیستم شناسایی گازهای سمی و اسیدی با استفاده از طول موج و طیف های رنگی از جمله اختراعات بنده در حوزه صنعت نفت و گاز کشورمان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.