معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مراکز استان سراسر کشور را اولویت نخست ایجاد بازارچه ‏های صنایع دستی اعلام کرد.

محمد حسن صالحی ‏مرام در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در هدف ‏گذاری ‏های صورت گرفته ایجاد این مراکز عرضه مستقیم محصولات صنایع دستی در مراکز شهرستان ‏ها به عنوان گام بعدی تعیین شده است.

وی، کاهش بهای صنایع دستی را دیگر مزیت برتر بازارچه‏ های صنایع دستی خواند و اضافه کرد: بازارچه‏ های صنایع دستی از طریق مناسب‏ سازی قیمت‏ های این محصولات کمکی به مصرف‏ کنندگان قلمداد می‏ شود.

صالحی‏ مرام تصریح کرد: علاوه بر این، فعالان در عرصه تولیدات صنایع دستی نیز با افزایش سطح تقاضا از سود بیشتری برخوردار می‏ شوند.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از راه‏ اندازی 60 بازارچه محصولات صنایع دستی در کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت:  بازارچه‏ های صنایع دستی راهی برای توسعه این صنعت ریشه ‏دار در فرهنگ مردم ایران اسلامی است.

صالحی ‏مرام  تصریح کرد: از جمله مزایای بارز ایجاد بازارچه‏ های عرضه محصولات صنایع دستی برخورد فعالان این حوزه با یکدیگر است.

وی افزود: این برخورد می‏ تواند به فرصتی برای تبادل نظرات و تجربیات این صنعتگران منجر شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.