رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام سلطه نمی‎تواند با زور اسلحه و تجهیز عده‎ای فریب خورده در سوریه تغییر ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم بهرهبرداری از 800 پایگاه مقاومت و 40 سالن فرهنگی ورزشی در استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم سوریه باید حکومت و رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: غرب نمیتواند با تجهیز عدهای فریب خورده به سلاح و بمب با زور نظام کشور سوریه را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه احترام به آرای مردم سوریه تنها راه حل مشکلات این کشور است تاکید کرد: بهترین راه حل این است که سلاحها را زمین بگذارند و در انتخابات شرکت کنند و رای بدهند تا رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شود.

نقدی با اشاره به استعفای کوفی عنان از پرونده سوریه تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این استعفا متوجه غربیهاست، ابرقدرتها حتی یک روز اجازه برقراری صلح و آرامش در سوریه را ندادند و تلاش کردند دامنه آتش در این کشور را گستردهتر کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه در ارتباط با بهرهبرداری از 40 سالن فرهنگی ورزشی و 800 پایگاه مقاومت در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامهریزی ما هر حوزه مقاومت یک سالن ورزشی خواهد داشت که تا پایان سال گذشته 114 سالن فرهنگی ورزشی در این استان ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهر مشهد با توجه به مشکل زمین از نظر زیرساختهای مورد نیاز ماموریت بسیج دچار عقب‌ماندگی است اما با همکاری استانداری خراسان‌رضوی، کمیتهای در استانداری این استان جهت پیگیری این موضوع و رفع عقب ماندگیها ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: سالنهای ورزشی صالحین این فرصت را در اختیار بسیجیان قرار میدهد تا در کنار ساختن ذهن و بنیانهای اعتقادی جسم خود را نیز بسازند./س

برچسب ها: رأی ، مردم ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.