سرپرست دانشگاه صنایع و معادن شاخه اهواز گفت: رسالت اصلی دانشگاه پرورش مدیران توانمند بومی و آموزش‌های مهارتی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛عارف هاشمی در نخستین نشست خبری با خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: دانشگاه صنایع و معادن ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بود و این دانشگاه در شهرستان اهواز اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این دانشگاه به منظور تربیت مدیران کارآمد بومی در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی بهتر در اهواز راه‌اندازی شده است و در مهر ماه برای نخستین بار دانشجو پذیرش می‌کند.

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن اهواز در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه می‌توانند ثبت نام کنند، پس از آن مصاحبه‌ای توسط اساتید مجرب از آنان گرفته می‌شود که در صورت قبولی در نوبت پذیرش قرار می‌گیرند.

برادر سردار شهید حاج علی هاشمی اولویت پذیرش در دانشگاه صنایع و معادن اهواز را با مدیران و کارکنان ادارات و ارگان‌های دولتی خوزستان عنوان کرد و افزود: البته همه اقشار مختلف مردم می‌توانند برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ثبت نام کنند.

وی به مقاطع پذیرش دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنایع و معادن اهواز بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تا بالا‌ترین درجه یعنی دکتری امکان پذیرش دانشجو را دارد و ان‌شاءلله دوره‌های عالی MBA (کار‌شناسی ارشد مدیریت کسب و کار) و DBA (دکتری مدیریت کسب و کار) در مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در ترم نخست پذیرش دانشجو در دانشگاه صنایع و معادن اهواز حدود 200 داوطلب پذیرش می‌شود.

وی در خصوص سایر رشته‌های دانشگاه صنایع و معادن اهواز نیز اظهار داشت: بر اساس نیاز‌های صنایع استان خوزستان این دانشگاه رشته‌های مهارتی را نیز ارائه خواهد داد.

سرپرست دانشگاه صنایع و معادن اهواز در خصوص برنامه‌های دیگر این واحد دانشگاهی گفت: در آینده این دانشگاه در شهرهای صنعتی خوزستان مانند آبادان و ماهشهر و نیز پردیس بین‌الملل اروند راه‌اندازی می‌شود.

هاشمی در پایان ضمن ادای احترام به شهید محمود صارمی و 12 خبرنگار شهید خوزستان اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک یک کارگاه آموزشی یک‌روزه برای تمام خبرنگاران استان خوزستان برگزار می‌کنیم./س



برچسب ها: رسالت ، پرورش ، بومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.