افراد ناشناس روز گذشته با سلاح هاي سنگين به مقر کميته بين المللي صليب سرخ در شهر مصراته ليبي حمله کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ کميته بين المللي صليب سرخ با محکوم کردن شديد اين اقدام اعلام کرد کارکنان خود را از اين شهر خارج خواهد کرد.

کميته بين المللي صليب سرخ در بيانيه اي اعلام کرد «  افراد ناشناس با استفاده از انواع سلاح هاي سنگين به مقر کميته بين المللي صليب سرخ در مصراته که هفت نفر از اعضاي اين سازمان در آنجا حضور داشتند، حمله کردند .

اين بيانيه خاطر نشان کرد ، اعضاي کميته بين المللي صليب سرخ که در مقر سازمان حضور داشتند، زخمي نشدند اما در جريان حمله به ساختمان محل استقرار اين کميته خسارات جدي وارد شد.
اين کميته اين حمله را که در کم تر از سه ماه پنجمين حمله اي است که در شهرهاي مصراته و بنغازي به مقر اين کميته روي مي دهد، به شدت محکوم کرد.

کميته بين المللي صليب سرخ اعلام کرد به علت اين خشونت ها تصميم گرفته است فعاليت هاي خود را در اين دو شهر به حال تعليق درآورد و کارکنان خود را نيز از اين دو شهر خارج کند.
براساس اين گزارش ، اشفق محمد مسئول کميته بين المللي صليب سرخ در ليبي، تصريح کرد « حمله اخير ممکن بود براي همکاران ما عواقب بسيار بعدي به دنبال داشته باشد . 
برچسب ها: لیبی ، مصراته ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار