تلاش افراد مسلح براي تصرف قلعه حلب ناکام ماند و شمار زيادي از آنها در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در منطقه باب الحديد نزديک به قلعه حلب کشته و زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ،خبرنگار شبکه تلويزيوني سوريه در حلب  گفت تحولات ميداني زيادي در حلب رخ  داده است اما ابتدا از خبرهاي رسانه هاي شريک در ريختن خون سوريها از جمله شبکه الجزيره آغاز مي کنم.
حلوه افزود : خبر اين رسانه ها درباره اقدام ارتش سوريه به  شليک خمپاره به قلعه حلب و کنترل افراد مسلح کشورهاي عرب حوزه خليج فارس و ترک بر اين قلعه کاملا بي اساس است .
وي گفت سازمانهاي امنيتي و نيروهاي مسلح با عناصر شبه نظاميان اعراب حوزه خليج فارس و ترک در منطقه باب الحديد نزديک به قلعه حلب درگير شدند و افراد مسلح تروريست نتوانستند به اين قلعه وارد شوند. نيروهاي مسلح سوري به پيشروي در محله صلاح الدين و خيابان خمسه عشر ادامه مي دهند و به افراد مسلح تلفات سنگيني وارد کرده اند .
حلوه افزود نيروهاي سوري در محله مساکن هنانو در حلب عمليات ويژه انجام دادند و به مخفيگاههاي تروريستها در اين منطقه يورش بردند .
در منطقه انذارات در حلب نيز نيروهاي مسلح به تروريستها که پستهاي ايست بازرسي ايجاد کرده و جاده ها را بسته بودند و به مردم و و املاک دولتي و خصوصي حمله مي کردند ، يورش بردند.
در اين حمله بيشتر پستهاي ايست‌بازرسي افراد مسلح جمع آوري شد و شمار زيادي از اعضاي گروههاي تروريستهاي مسلح نيز کشته شدند .
حلوه گفت من ارقام دقيقي ندارم اما بيشتر تروريستها در محله هنانو کشته شدند و بقيه نيز فرار کردند و تعدادي نيز زخمي شده‌اند.
خبرنگار شبکه سوريه افزود خبر بسيار مهم ديگر نيز آن است که در منطقه حميديه ، مردم اين محله با همکاري نيروهاي دولتي سوري به بيرون راندن افراد مسلح تروريست اقدام کردند و تلفات سنگيني به آنها وارد شد .
در منطقه الکره الارضيه و پارک کواکبي نيز بين نيروهاي ارتش و شبه نظاميان اعراب حوزه خليج فارس و ترکيه درگيري رخ داد و شماري از تروريستها کشته و زخمي شدند.
حلوه گفت مردم حلب در بيشتر محله‌هاي اين شهر از نيروهاي ارتش سوريه با اصرار مي خواهند در تمام محله ها مستقر شوند.
برچسب ها: مسلح ، حلب ، تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار