شهردار ناحيه 3 منطقه 4 گفت: اداره فني و ترافيك ناحيه 3 در يك طرح فوريتي، اقدام به آغاز عمليات زيرسازي و خاكريزي بزرگراه شهيد بابايي كرد.

عباس عالي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: به منظور ارتقاي سطح منظر شهري‌‌،اداره فني و ترافيك ناحيه 3 اقدام به اجراي  عمليات زيرسازي و خاكريزي بزرگراه شهيد بابايي رمپ ورودي به بزرگراه شهيد صياد شيرازي به طول 70 متر و اجراي زيرسازي و اجراي بتن كناره ديواره بزرگراه كرد.
شهردار ناحيه 3 منطقه 4 ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به درخواست شوراياري محله، اداره فني و ترافيك ناحيه 3 اقدام به جدول گذاري در خيابان شهيد شاهرضيايي كوچه شيرازي به طول 15 متر و پي كني و بتن ريزي و نصب جدول اطراف فضاي سبز اين خيابان كرد.
محمدرضا غلامي شهردار ناحيه 8 منطقه 4 تصريح كرد: به منظور تسهيل در عبور و مرور خودروها و زيباسازي منظر شهري، تقاطع خيابان هاي افق و نور به مساحت 2300 متر اصلاح هندسي شد.
غلامي اظهار داشت: به منظور ايمني در تردد و كاهش تصادفات رانندگي در خيابان هشتم اتحاد اداره فني و ترافيك ناحيه 8 اقدام به خط كشي محوري به طول 3700 متر در اين معبر كرد.
وي خاطرنشان كرد: به منظور تردد ايمن شهروندان ،‌اداره فني و ترافيك ناحيه 8 اقدام به اصلاح تابلو در بلوار بهار به تعداد 7 عدد كرد،‌همچنين در اين راستا در خيابان اتحاد 6 عدد تابلو دو طرفه در لاين غربي نصب شد./ف
برچسب ها: خاکریزی ، غلامی ، زیرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار