باز هم تك جنسيتي كردن رشته ها موجب اعتراض شد

پس از گلايه هاي داوطلبان خوزستاني در خصوص پذيرش تك جنسيتي در دانشگاه شهيد چمران اين شهر اين بار دختران اراكي نسبت به اين موضوع اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ چندي پيش خبري داشتيم كه دانشگاه چمران اهواز پذیرش دختران در رشته های مهندسی را در کنکور سراسری سال جاری حذف کرده بود. اين موضوع اعتراضات زيادي را از سوي خانواده هاي خوزستان به همراه داشت به نحوي كه اكنون مسولان سازمان سنجش قول اصلاح اين كدرشته ها و پذيرش دانشجويان دختر در كنكور 91 را داده اند.
اما امروز يكي از داوطلبان شهر اراك با ما تماس گرفت و از اقدام مشابه در دانشگاه اين استان گلايه كرد وي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: باانتشار دفترچه انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور1391 متوجه شدیم که دانشگاه اراک اكثر رشته هاي خوب را به صورت تک جنسیتی ارایه کرده و با این کار تنها کار را برای دختر های اين شهر بسیار مشکل کرده است.
وي تصريح كرد: چنانچه در رشته هایي مثل مواد، برق، مخابرات،صنایع و کشاورزی تنها دانشجویان پسر در دانشگاه سراسری اراک قادر به تحصیل هستند.
علي رغم پيگيري خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مسولان وزارت علوم در خصوص اين موضوع هنوز پاسخي نداده اند.

برچسب ها: پذیرش ، تک جنسیتی ، چمران ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
پس دانشگاه بین الملل قزوین چی؟ اگر سری به ظرفیت رشته های این دانشگاه بزنید هم دست کمی از تک جنسیتی شدن نمی بینید.تکلیف دخترهای این شهر چیه؟
آخرین اخبار