خروج فائزه هاشمي از كشور، تلاش برای آزادی زائران ایرانی ربوده‌شده در سوريه، حمايت کارگزاران از فردي معتدل براي انتخابات رياست جمهوري و آزادی 8 نفر از صیادان زندانی ایرانی در قطر از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


روز بدون خبر هرگز

سخنگوي شواي نگهبان در يادداشتي با گراميداشت روز خبرنگار به جايگاه خبر، خبرنگاران و وظفه حرفه‌اي آنان پرداخته است.

 

مردم به سوريه سفر نكنند/ تلاش برای آزادی زائران ایرانی ربوده‌شده ادامه دارد

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينكه لازم است مردم در شرايطي كه سوريه ناامن است، به اين كشور سفر نكنند، گفت: تلاش برای آزادی زائران ایرانی ربوده شده ادامه دارد.

 

نحوه استخدام در ادارات دولتي ساماندهي مي‌شود

نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات، نهادها و مراکز دولتی وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی موافقت کردند.

 

همدان دوماه است استاندار ندارد/ رئيس جمهور اقدام كند

عضو مجمع نمايندگان استان همدان با بيان اينكه همدان دوماه است استاندار ندارد، خواستار اقدام فوري رئيس جمهور براي انتخاب استانداري لايق و كارآمد براي اين استان شد.

 

حمايت مجلس از سرمايه‌گذاري مشترك ايران و عراق جهت مقابله با ريزگردها

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه منشأ 70 درصد از ريزگردها كشور عراق است، گفت: از سرمايه‌گذاري‌هاي مشتركي كه با عراق در اين زمينه صورت گيرد، حمايت خواهيم كرد.

 

اعضای هیئت دولت امشب در ضیافت افطاری رئیس جمهور شرکت می کنند

اعضای هیئت دولت امشب یکشنبه پس از برگزاری جلسه هیئت دولت، میهمان ضیافت افطاری محمود احمدی نژاد رئیس جمهور خواهند بود.

 

ارزش قراردادهای تجاری سازی اختراعات در 6 ماه گذشته به 14 میلیارد رسیده است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ارزش قراردادهای تجاری سازی اختراعات از زمان برگزاری جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی در بهمن ماه سال 90 تاکنون به 14 میلیارد تومان رسیده است.

 

خاتمي براي حضور در عرصه سياسي نام ياران جفاکار خود به نظام را بر ملا کند

دبير كل جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس گفت: سوالات زيادي هم اكنون در ذهن جامعه ايجاد شده كه جريان اصلاحات بايد پاسخگو باشند و اگر اصلاحات مي‌خواهد در صحنه سياسي كشور باقي بماند بايد تكليف خود را با فتنه 88 مشخص كنند؛ خاتمي قضيه فتنه 88 را به شدت محكوم و نام ياران جفاکار خود به نظام را بر ملا کند.

 

حمايت کارگزاران از فردي معتدل براي انتخابات رياست جمهوري

عضو حزب كارگزاران سازندگي گفت:‌ حزب كارگزاران با عدم اجماع اصلاح طلبان بر روي كانديداي واحد از فردي معتدل حمايت خواهد كرد اما بحث بر سر حمايت از قاليباف تاكنون مطرح نشده است.

 

عذرخواهي سان‌سوکی از جامعه جهانی براي عملكرد غير انساني

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجويي دانشگاه هاي تهران با ارسال نامه اي به سان سوکی خواستار رسيدگي به وضعيت مسلمانان ميانمار و عذرخواهي وي از جامعه جهانی براي عملكرد غير انساني و غير سياسي‌اش شدند.

 

تحقق اقتصاد اسلامي نيازمند نظريه‌پردازي انديشمندان

استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينکه جامعه ما براي رسيدن به اقتصاد اسلامي هنوز جاي کار دارد، گفت: براي رسيدن به اقتصاد اسلامي، نيازمند نظريه‌پردازي انديشمندان علم اقتصاد هستيم.

 

حذف جنسيتي با بومي‌سازي علوم مغاير است

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز درانتقاد از كاهش ظرفیت پذیرش داوطلبان دختر و پسر در برخي از رشته‌‌ها‌‌ي دانشگاهي بيانيه‌اي را منتشر كردند.

 

اختلافات داخلی جوامع اسلامی را تهدید می‌کند

سفير ايران در فرانسه گفت: اختلافات داخلی در جوامع مسلمان و تلاش‌های دشمنان برای تخریب چهره اسلام به عنوان دو خطری است كه جامعه اسلامی را تهدید می‌کند.

 

آخرین ارزیابی اطلاعاتی رژيم صهيونيستي درباره برنامه هسته‌ای ایران از زبان معاون ایهود باراک

مدیر سیاسی وزارت جنگ رژيم صهيونيستي آخرین برآوردهای اطلاعاتی این رژیم از وضعیت برنامه هسته‌ای ایران را تشریح کرد.

 

آزادی 8 نفر از صیادان زندانی ایرانی در قطر

8 نفر از صیادان ایرانی از مناطق حاشیه خلیج فارس که به علت ورود و صید غیرمجاز در آب‌های قطر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

 

تركيه تمام تلاش‌ خود را براي كمك به آزادي زائرين ربوده شده ايراني انجام دهد

وزير امور خارجه كشورمان شنبه شب طي تماس تلفني با وزير امور خارجه تركيه پيرامون تحولات سوريه و همچنين ربايش اتوبوس حامل زائرين ايراني، گفتگو كرد.

 

گفتگوي تلفني صالحي با وزير امور خارجه قطر

وزير امور خارجه كشورمان طي تماس تلفني با همتاي قطري خود از دولت اين کشور خواست تمامي تلاش‌هاي خود را براي كمك به آزادي زائرين ربوده شده ايراني در سوريه به عمل آورد.

 

فائزه هاشمي ممنوع الخروج نيست/ براي اجراي حكم وي زندان خالي وجود ندارد!

وكيل هاشمي گفت: فائزه هاشمي ممنوع الخروج نيست و براي سفر كاري ايران را ترك كرده است؛ براي اجراي حكم فائزه هاشمي چندين مرتبه اقدام شده ولي زندان خالي وجود ندارد!

 

استفاده از بودجه دولتي براي تبليغات انتخاباتي خلاف قانون است

يك حقوقدان گفت: تبليغات زودهنگام برخي کانديداها با استفاده از بودجه دولتي خلاف قانون است و از طرف نهادهاي نظارتي بايد مورد رسيدگي و پيگيري قرار گيرد.

 

سرزمینی به نام اسرائیل، کلاهی است که بر سر بشریت رفته است

رمضان شریف در جمع خبرنگاران و فعالان حوزه انتفاضه و فلسطین گفت: سرزمینی به نام اسرائیل، کلاه گشاد و بزرگی است که آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها با فریب و نیرنگ بر سر بشریت گذاشته‌اند.

 انتهاي پيام/س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار