سازمان ملل به ابزاري در دست صاحبان قدرت و ثروت تبديل شده است بنابراين گوش شنوايي براي حقايقي که درباره سوريه گفته مي شود ندارد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه، مجمع عمومي سازمان ملل به عرصه اي براي عرض اندام تبديل شده است که اين امر نشان مي دهد اين سازمان دچار عجز و ناتواني شده و از سازماني براي رسيدگي به امور امنيت و صلح به تريبوني تبديل شده است که گروه هاي سياسي بر آن سيطره پيدا کرده اند تا به اهدافي که به کلي از اهداف مورد نظر اين سازمان به دور است دست پيدا کنند. 

در ادامه با اشاره به تمسخر آميز بودن رياست قطر بر مجمع عمومي سازمان ملل آمده است: نماينده قطر در اينجا در برابر بان کي مون دبيرکل سازمان ملل که از اتخاذ هرگونه موضع واقعگرايانه ناتوان است از آزادي و قانون سخن مي گويد و به طرح اتهامات دروغين مي پردازد. 

در ادامه گزارش با اشاره به اين که بشار الجعفري نماينده سوريه در سازمان ملل از دورغ هايي که درباره اين کشور گفته مي شود پرده برداشت آمده است: اما متاسفانه حقايقي که وي به آنها اشاره کرد در ميان کساني که وجدان هاي خود را در اختيار شياطين قرار داده اند گوش شنوايي پيدا نکرد. 

در ادامه با اشاره به تلاش سوريه براي رعايت قوانين بين المللي آمده است: سازمان ملل به ابزاري در دست صاحبان ثروت و قدرت تبديل شده است. در حالي که سوريه با فعاليت ناظران سازمان ملل موافقت کرد دشمنان اين کشور از هيچ تلاشي براي کارشکني در مسير فعاليت ناظران فروگذار نکردند و کوشيدند فعاليت هاي اين هيأت را در نطفه خفه کنند. 
برچسب ها: سازمان ملل ، ابزار ، قدرت ، ثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار