دبيرکل اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشجويان بايد با دعوت از مديران اقتصادي، در شناسايي راه‌کارها و چگونگي اجراي اقتصادي مقاومتي تلاش کنند.

علي بازگير دبيرکل اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور با اشاره به اينکه نام‌گذاري سال‌هاي اخير توسط مقام معظم رهبري نشان دهنده دغدغه‌هاي ايشان بود، اظهارداشت: نام گذاري 4سال اخير به نام‌هاي اقتصادي نوعي زنگ خطر از سوي ايشان بود که اگر مورد توجه مسئولان قرار مي‌گرفت، اکنون شاهد اين مشکلات در عرصه اقتصادي نبوديم.

دبيرکل اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در ادامه به نقش دانشجويان در تحقق شعارهاي اقتصادي کشور اشاره کرد و گفت: در سال‌هاي گذشته شاهد برگزاري همايش‌ها و نشست‌هاي اقتصادي از سوي دانشجويان براي بررسي موانع اقتصادي بوديم و اکنون نيز بايد براي   تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور  تلاش مضاعف داشته باشيم.

وي با بيان اينکه دانشجويان بايد با دعوت از مديران اقتصادي، در شناسايي راهکارها و چگونگي اجراي اقتصادي مقاومتي تلاش کنند، تصريح کرد: مديران اقتصادي بايد بدور از هرگونه غرض‌ورزي با حضور در کنار دانشجويان در ارتباط با چگونگي عبور از اين مقطع حساس به بحث و تبادل نظر بپردازند و مشکلات پيش رو را بررسي کنند.

"انتهاي پيام"/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار