ملی پوش تیم فوتبال صبای قم در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 22 سال آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان را همراهی می‌کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، یکی از بازیکنان آینده دار صبای قم در تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان، سعید لطفی بازیکن جدید صبای قم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که در تیم ملی این رده سنی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور داشت.
تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از کسب نتایج بسیار خوب در مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا و کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در رده زیر 22 سال در حالی به مرحله نهایی راه یافت که یکی از نفراتی که بازی‌های خوبی در ترکیب این تیم ارائه کرد، سعید لطفی بود.
این تیم که به عنوان پشتوانه فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، پس از کسب چهار پیروزی و یک تساوی از پنج مسابقه خود در گروه سوم به کشورمان بازگشت تا خود را آماده مرحله نهایی کند.
سعید لطفی بازیکن 21 ساله تیم فوتبال صبای قم با تخصص بازی کردن در خط دفاعی، یکی از خریدهای جدید تیم فوتبال صبای قم در آستانه دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس است که با عقد قراردادی دو ساله از تیم دسته اولی شهرداری اراک به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در تیم صبای قم پیوسته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.