عضو كميسيون آموزش مجلس محتواي غني علمي را ركن اصلي سيستم آموزشي كشور دانست.

عبدالوحيد فياضي نماينده مردم مازندران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به تغيير نظام آموزشی و کتب درسی کشور گفت: محتواي غنی علمی به عنوان رکن اصلي در سيستم تعليم آموزشي کشور محسوب مي‌شود.

وي در ادامه تصريح کرد: نظام آموزشي کشور طي دوره‌های مختلف با تحولاتی همراه بوده و امروز نیز شاهد آخرين تغيير در نظام آموزشي هستيم كه همان سیستم آموزشی 6-3-3 است لذا محتواي دروس نيز متحول خواهد شد.

عضو کميسيون آموزشي و تحقيقات تدوين کتب جديد آموزشي را  در راستاي ارتقاي سطح علمي جامعه دانست و اظهار داشت: سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي درسي در تدوين دروس آموزشي در پايه‌هاي مختلف از دقت لازم در جهت بهبود محتواي دروس بهره گرفته و در اين راستا هرسال بهتر ازسال گذشته عمل مي‌کند.

فياضي در پايان در خصوص تغییر در پایه‌های آموزشی و تدوين کتاب سال ششم ابتدايي خاطرنشان کرد: سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي ،کتاب هاي سال ششم را با ظرافت و دقت نظر بسياري تنظيم کرده و در اين دوره علاوه بر جمع‌بندي دروس پنج‌ساله دبستان از پژوهش و فناوري که مبحثي نو در دروس پايه است بهره برد تا به ارتقاي علم و دانش روزافزون دانش‌آموزان کمک کند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: سیستم ، فیاضی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار