قائم مقام امور شهرستان های كمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، توانمندسازی مددجویان را از سیاست های كلی كمیته امداد امام خمینی (ره) دانست.

سید 'حبیب الله موسوی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از سوم مرداد ماه جشن رمضان در سطح شهر تهران و تمامی شهرستان های این استان به صورت سیار برگزار می شود.

وی افزود: تاكنون این پنجمین شهرستانی است كه در آن جشن رمضان با همراهی و همكاری اتوبوس سیار شبكه پنج صدا وسیما اجرا شده است.

قائم مقام امور شهرستان های كمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، یكی از اقدامات مهم و سیاست های كلی این نهاد را توانمندسازی مددجویان عنوان كرد و گفت: این تفكر پسندیده و كارآمد در راستای خودكفایی تمامی افراد تحت پوشش، ارتقای اعتماد به نفس و ایجاد خودباوری در آنان برای تامین زندگی خود صورت می گیرد.

موسوی تصریح كرد: كمیته امداد امام خمینی (ره) با شناسایی استعدادهای مددجویان و ارزیابی توانایی افراد با حمایت های مالی خود زمینه های فعالیت آنان را فراهم می كند كه خوشبختانه تاكنون در این زمینه موفق بوده و مشاهده می شود كه هر یك از افراد و یا خانواده ها با كارآفرینی برای دیگر افراد جامعه نیز ایجاد اشتغال می نمایند.

قائم مقام امور شهرستان های كمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، با اشاره به فعالیت و حضور كمیته امداد امام خمینی (ره) در بازارچه خیریه جشن رمضان گفت: حدود 11 غرفه اینك در شهرستان دماوند گوشه ای از فعالیت های افراد تحت پوشش این نهاد را در معرض دید مردم مومن و متدین قرار داده است تا مددجویان تولیدات خود را به آنان عرضه نمایند.

وی با تبریك ماه مبارك رمضان، ماه رحمت و مغفرت و رسیدگی به امور محرومین ، از فرماندار شهرستان دماوند كه در برپایی هر چه بهتر این جشن معنوی زحمات زیادی را متحمل شدند، قدردانی كرد.

موسوی، اجرای این طرح در قالب اتوبوس سیار را در تمامی شهرستان های استان تهران بسیار مبتكرانه و تاثیرگذار دانست و از همكاری و تعامل تنگاتنگ صدا و سیما با كمیته امداد امام خمینی (ره) در انجام این امر خداپسندانه سپاسگزاری كرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.