تا حالا شنیدید که میگن راه یک ساله را یک شبه طی کردن یعنی چه؟ چند سالی است که شرکت های هرمی این جمله را زنده کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با توجه به تلاشهای نیروی انتظامی و پلیس در جهت جلوگیری از فعالیت های شرکت های هرمی امروزه فعالیت های این شرکت های ناپدید شده است چرا که با آگاهی مردم و آگاه سازی از سوی رسانه ها شهروندان را بر ان داشت  تا از فعالیت اصلی این شرکت ها که هدفشان کلاهبرداری و سواستفاده بوده اگاه شوند. شنیده ها حاکی از آن که بارها فعالیت های این شرکت منجر شده تا بنیان های خانواده ها از هم پاشیده شود.
در همین راستا رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 5 سرشاخه اصلی شرکت هرمی گاما خبر داد و گفت: ماه گذشته طی یک عملیات منظم و هماهنگ کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان و سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه هرمی گاما را که در تهران و اصفهان فعالیت داشت منهدم شد در این عملیات اغلب سر شاخه های این شبکه به همراه موسس و گردانندگان اصلی آن دستگیر و با قرار میلیاردی روانه زندان شد.
بر اساس این گزارش سرهنگ حسین حسین زاده افزود: چند روز بعد از این ماجرا دومین مرحله عملیات اجرا و در این مرحله 4 تن از سرشاخه های اصلی این شرکت که فراری بود شناسایی و دستگیر شدند که در این خصوص برای زنده کردن حقوق مالباختگان مرحله سوم این عملیات در دستور کار کارآگاهان مبارز با جعل و کلاهبرداری پلیس اصفهان قرار گرفت که در این مرحله با انجام تحقیقات گسترده یکی دیگر از سرشاخه های این شبکه شناسایی که در این حین متهم این ماجرا پس از اطلاع از دستگیری گردانندگان شرکت اقدام به بازسازی دوباره شرکت گاما کرده بود.
در همین راستا متهم که با انهدام شرکت آرزوهای خود را بر باد رفته می دید اقدام به فریب 2هزار و 867 تن از هموطنان کرده بود. کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیری او را آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: سرشاخه شرکت هرمی که خود را در خطر دستگیری می دید سعی در فرار از مخفیگاهش داشت که در عملیات ضربتی دستگیر شد و پس از انتقال متهم به اداره آگاهی وی لب به اعتراف گشود.
گفتنی است: هموطنان باید نسبت به این شرکت ها آگاهی لازم را دریافت نمایند و اگر هم با فعالیت این شرکت ها مواجه شدند حتما پلیس را اطلاع دهند./ف
برچسب ها: هرمی ، شرکت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار