مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:باخت هفته گذشته مقابل تیم ملوان بندر انزلی را فراموش كرده ایم و این باخت را مقابل پرسپولیس تهران جبران خواهیم كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ناصر بختیاری زاده افزود:دیدار امشب مقابل پرسپولیس برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است چرا كه با پیروزی در این دیدار و كسب سه امتیازجایگاه خود در بالای جدول لیگ برتر را مستحكم تر خواهیم كرد.
وی خاطر نشان كرد:تیم صبا امسال از بازیكنان جوان و آینده‌دار تشكیل شده و در ادامه لیگ نیزبا انجام بازی های منسجم شایستگی های خود را ثابت خواهیم كرد.
بختیاری زاده افزود: تمام بازیكنان ما پیش از دیدار مقابل پرسپولیس از آمادگی لازم برخوردار ند و بخوبی نیز توانسته ایم آمادگی و هماهنگی مورد نظر كادر فنی را به دست آوریم.
وی تنها مشكل صبا در این دیدار را غیبت پنج بازیكن اصلی تیم خود ذكر كرد و افزود: پنج بازیكن ما به دلیل مصدومیت یا محرومیت نمی توانند امشب صبا را مقابل پرسپولیس همراهی كنند اما مطمئنا بازیكنان جایگزین می توانند جای خالی آنان را به خوبی پر كنند.
دیدار تیم های صبای قم و پرسپولیس تهران از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 30/22 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود./س
برچسب ها: قم ، جبران شکست ، بازی امشب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.