اشخاصی كه امسال برای خرید سیم كارت های دیتا و دایمی رایتل به مناسبت روز پدر و روز مادر ثبت نام كرده اند ، فقط تا روز عید فطر می توانند نسبت به تكمیل ثبت نام اقدام كنند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ روابط عمومی رایتل روز یكشنبه اعلام كرد، آن دسته از متقاضیان كه درسال جاری و در فروش‌های ویژه رایتل به مناسبت روز پدر و روز مادر برای خرید سیمكارت های دائمی و دیتا اقدام كرده‌اند ، می توانند جهت تكمیل ثبت نام از طریق سایت رایتل فقط تا روز عید سعید فطر نسبت به تكمیل ثبت نام خود اقدام كنند.

متقاضیان سیم كارت های دائمی و دیتا كه در سال جاری و در شهرهای تهران و كرج پیش ثبت نام نموده و تا كنون نسبت به تكمیل ثبت نام خود اقدام نكرده اند، حداكثر تا پایان روز عید سعید فطر برای اتمام مراحل ثبت نام خود فرصت دارند.

بدیهی است پیش ثبت نام متقاضیانی كه تا تاریخ فوق اقدام به تكمیل مراحل ثبت نام نكنند، ملغی می شود و امكان تخصیص شماره انتخابی و استفاده از بسته های تشویقی پیشین وجود نخواهد داشت.

لازم به ذكر است دسترسی لازم برای كلیه افرادی كه در سال جاری پیش ثبت نام كرده و شرایط لازم را داشته اند، فراهم شده و متقاضیان می توانند فقط از طریق مراجعه به وب سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir ثبت نام خود را تكمیل كنند. /
برچسب ها: عید ، فطر ، ثبت نام ، سیمکارت ، رایتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار