شورای مرکزی خانه مطبوعات استان هرمزگان در نخستین جلسه خود پس از انتخابات دور پنجم این تشکل، هیئت مدیره جدید را انتخاب کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، شیرزاد عزتی به سمت رئیس، سیدهادی موسوی نایب رئیس، محمدحسین رفیعی خزانه‌دار و فروغ مسلم‌زاده به عنوان منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین فاطمه رکن‌الدینی به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات انتخاب شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت مطلق اعضای شورای مرکزی همراه بود، رای‌گیری به شکل مخفی زیر نظر بازرسان خانه انجام و ترکیب یاد شده مشخص شد.

در این آیین محمد نعمتی از اعضای شورای مرکزی با تاکید بر اینکه خروجی اقدامات خانه مطبوعات باید بر پایه اهتمام جدی در حل مشکلات صنفی مطبوعات و احقاق حق فعالان رسانه باشد، اظهار داشت: در سایه وحدت، همدلی و همراهی خانواده بزرگ مطبوعات استان دور جدید فعالیت تشکل صنفی خانه مطبوعات آغاز شده است که باید این مهم را به فال نیک گرفت و تقویت آن وجه همت همه باشد.

رئیس خانه مطبوعات استان نیز با تاکید بر اینکه آنچه در مقطع کنونی مایه مباهات است وفاق جمعی و یکپارچگی دلسوزان حوزه رسانه در استان است که برای شکل‌گیری جدید خانه مطبوعات اهتمام لازم را از خود نشان دادند.

شیرزاد عزتی افزود: بدون شک وفاق، همدلی و حسن اعتماد اهالی رسانه مسئولیت منتخبین دور جدید خانه مطبوعات را بیش از پیش سنگین‌تر کرده است تا با تکیه بر این پشتوانه بتوانند در مسیر رشد، توسعه و بالندگی مطبوعات گام بردارند.

علی نظری بازرس خانه مطبوعات استان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: جامعه مطبوعاتی استان به عنوان رکن موثر توسعه باید نقش محوری خود را در این فرایند ایفا کنند و این مهم جز در سایه وحدت، دلسوزی و تلاش صادقانه محقق نخواهد شد./ج1

برچسب ها: بندرعباس ، مطبوعات ، وفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.