اقتصاد مقاومتی سدی مستحکم در برابر هجمه های غرب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، نماینده رودبار وعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را سدی مستحکم در برابر  هجمه های غرب دانس و افزود: مسئولان با برنامه ریزی هدفمند آخرین حربه ‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را با شکست روبه رو خواهند کرد.

عطاالله حکیمی تاکید کرد: کشور ایران که همیشه در برابردشمنان مقاومت کرده است باید اقتصادی متناسب با این وضعیت داشته باشد.وی همچنین اقتصاد مقاومتی را از ارکان " مکتب اقتصاد اسلامی " برشمرد و اظهارداشت: دیگر ارکان آن شامل عدالت اقتصادی، تدبیر معیشت، عقلانیت اقتصادی، الگوی تولید، توزیع و مصرف اقتصادیست. 

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در مسیر تحقق اقتصاد پایدار و مقاومتی ، مهار سوداگری و فساد است، تصریح کرد: هدف از سوداگری فعالیتهای غیر مولدیست که از تلاطمات و نوسانهای بازار سوء استفاده کرده و بهره ‌مندی های را نصیب برخی افراد می کند.

وی تاکید کرد: ساز و کارهای حوزه اقتصادی باید به گونه‌ ای مورد بازبینی قرار گیرند که تمامی مواردی که وابستگی کشور را به دنبال دارد را شناسایی و در خصوص آن تصمیم‌ گیری کند./ س

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، سدی ، مستحکم ، هجمه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.