دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «موذن» با شناخت نفرات برگزیده در بخش های اذان، ابتهال، داستان و شعر به كار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، در اختتامیه این جشنواره كه به همت مركز آفرینشهای هنری شهرستان ایذه وابسته به حوزه هنری استان خوزستان انجام شد؛ جمعی از مسئولان استانی و محلی و علاقمندان به موضوعات دینی در تالار سیمرغ شهرستان ایذه حضور یافتند.

صادق عوض زاده رییس حوزه هنری استان خوزستان در این مراسم با ایراد سخنرانی از حضور هنرمندان استان در این گردهمایی هنری ارزشی تقدیر و اظهار امیدواری نمود كه این جشنواره در سالهای آتی به شكل گسترده تری برگزار شود.

بنابراین گزارش بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد كه در بخش اذان و ابتهال مقام نخست را احمد عبیات از اهواز و مقام دوم را سید عدنان حسینی مقدم از سوسنگرد و مهدی محسنی از اهواز از آن خود كردند.
همچنین  مقام سوم این بخش به طور مشترك به محسن استوان از باغملك و عباس عسكری نژاد از ایذه تعلق گرفت.
در بخش داستان، مقام نخست را زینب غلامی از آبادان و حسن ناصر پور از اهواز به طور مشترك كسب كردند و علی شریفی از ایذه مقام دوم و مقام سوم نیز به  عبدالرحمان شریفی و فروزان امیری از ایذه اختصاص یافت.
در بخش شعر كلاسیك مقام اول به سعید بخشنده از رامشیر و مقام های دوم و سوم را به ترتیب صدیقه صنیعی از اهواز و فاطمه ندیمی از آبادان از آن خود ساختند.
در بخش شعر سپید نیزحاجی مراد اسماعیل وندی از ایذه، خدیجه عفراوی از اهواز و افسانه سلطانی از آبادان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
شایان ذكر است نمایشگاه خوش نویسی با معرفی آثار علی شاولی با موضوع نماز همزمان با جشنواره در محل مركز آفرینشها ی هنری ایذه دایر شد.
آیین اختتامیه جشنواره «موذن» روز پنج شنبه 12 مردادماه با همكاری ستاد اقامه نماز استان خوزستان وسازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه به كار خود پایان داد./م
برچسب ها: جشنواره ، خوزستان ، موذن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار