مدیرعامل صندوق توسعه حمایت از بخش كشاورزی استان مركزی گفت: 46 میلیارد و 953 میلیون و 700 هزار ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاكنون جهت اجرای آبیاری تحت فشار در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

  

خالقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این میزان تسهیلات در قالب 75 پرونده برای اجرای آبیاری تحت فشار در بیش از یكهزار و 415 هكتار از اراضی كشاورزی استان پرداخت شد.

وی اظهار كرد: از آبان ماه پارسال با آغاز سال مالی این صندوق تاكنون 151 پرونده متقاضیان اجرای آبیاری تحت فشار را بررسی و 103 میلیارد و 558 میلیون و 330 هزار ریال تسهیلات پرداخت كرده است.

مدیرعامل صندوق توسعه حمایت از بخش كشاورزی استان مركزی بیان كرد: در این مدت بیش از سه هزار و 68 هكتار از اراضی تحت پوشش سیستم های آبیاری نوین قرار گرفته است.

خالقی تاكید كرد: به منظور خرید سویا برای رفع نیاز مرغداران استان و تنظیم بازار مرغ از ابتدای سال جاری 20 میلیارد ریال به اتحادیه شركت‌های تعاونی كشاورزی مرغداران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پرداخت مبلغ 10 میلیارد ریال به شركت تعاونی دامداران صنعتی استان به عنوان عامل خرید ذرت، سویا و جو با نرخ مصوب دولتی برای توزیع بین دامداران و كارخانه‌های تولید خوراك دام از دیگر اقدامات این صندوق در سال جاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.