مدیر کل حریم شهرداری تهران با بیان این که با هر گونه تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر با جدیت برخورد می شود ، از هوشمند سازی سیستم کنترل حریم در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛مهندس سید صباح الدین متقی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تخلفات در حریم شهر گفت : در این راستا به همه مناطق اعلام شده تا همه تخلفات حریم را اقامه دعوی کنند و اگرتخلف مربوط به کمیسیون ماده صد است آن را اعلام و هماهنگی با شورای حفظ حقوق بیت المال و فرمانداری صورت گیرد .

وی افزود : این پیگیری ها تا کنون در منطقه یک برای ساخت و سازهای غیر مجاز در دربند که حریم مسیل تجاوز شده است در حال انجام است تا با آنها برخورد شود و در صورت لزوم تخریب و یا ساماندهی شوند .

متقی تصریح کرد : در همین راستا برای  پیاده راه رودخانه دربند تا پس قلعه طوری برنامه ریزی خواهد شد تا شهروندان بتوانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند .

مدیر کل حریم شهرداری تهران در ادامه با اشاره به مطالعات صورت گرفته در خصوص هوشمند سازی سیستم کنترل حریم گفت : فاز نهایی این مطالعات در دست انجام است و پس از تایید و تهیه سخت افزار در یک منطقه به صورت پایلوت اجرایی می شود .

متقی خاطر نشان کرد : این اقدام به ترتیب برای مناطق با خطر پذیری بالا ، متوسط و کم برنامه ریزی شده است تا تخلفات را به صورت هوشمند از طریق دوربین های مداربسته ، عکس و تصاویر ماهواره ای در مدت زمان های مشخص اعلام کند تا اقدام لازم برای برخورد مناسب با تخلفات صورت گرفته انجام شود ./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار