فراخوان چهارمین جشنواره هنری مقاومت پایتخت پنجره‌ها در چهار رشته داستان، شعر، نمایشنامه و عکس با موضوع دفاع مقدس و شکست حصر آبادان منتشر شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ پایتخت پنجره‌ها در سه دوره گذشته که سال‌های 88، 89 و 90 به کوشش حوزه هنری آبادان برگزار شد پذیرای آثار هنرمندان و نویسندگان فعال استان خوزستان در رشته‌های داستان، شعر، نمایشنامه و عکس بود که با موضوع دفاع مقدس و شکست حصرآبادان برگزار شد.

این جشنواره در روزهای گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان برگزار می‌شود و برنامه‌های جانبی آن شامل برپایی نشست عکاسان استان خوزستان، نمایش فیلم در فضای سبز شهرهای آبادان و خرمشهر و برگزاری نمایشگاه عکس است.

چهارمین جشنواره پایتخت پنجره‌ها شهریور و مهر 91 برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند برای اطلاع از شرایط جشنواره و ارسال آثار خود به تارنمای حوزه هنری خوزستان به نشانی www.artkhuzestan.ir مراجعه كنند.

آیین پایانی چهارمین جشنواره هنری مقاومت، پایتخت پنجره‌ها در سالروز شکست حصر آبادان در یکی از تالارهای آبادان برگزار می‌شود.

گفتني است مریم دلباری، سرپرست حوزه هنری آبادان و دبیر اجرایی جشنواره پایتخت پنجره‌ها، با اشاره به این نکته که مراسم اختتامیه جشنواره سال گذشته به دلیل نبود فضای همکاری مناسب و امکانات کافی در آبادان به میزبانی اهواز برگزار شد، خاطرنشان کرد: آیین پایانی جشنواره امسال در آبادان برگزار می‌شود.

وي يادآور شد: سال گذشته 1235 اثر در چهار رشته داستان، شعر، نمایشنامه و عکس به دبیرخانه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها رسید و مورد قضاوت داوران قرار گرفت كه در نظر داريم آثار برگزیده و منتخب آن دوره را در قالب چهار کتاب داستان، شعر، نمایشنامه و عکس منتشر كنيم تا در آیین اختتامیه جشنواره امسال در اختیار هنرمندان و علاقه‌مندان قرار گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.