عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان بازار خوبی در داخل داشته و درآمدهای مناسبی از این راه کسب می کنند که این درآمدها باید مدیریت شود تا نیازمند تسهیلات بانکی و کمک دولت نباشند.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب  افزود: در جلساتی که هفته های گذشته با وزرای اقتصادی دولت و نیز شرکت های خودروسازی داشتیم، مقرر شد تا به هر کدام از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور مبلغ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی اختصاص یابد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت های خودروسازی باید در کنار حمایت های دولت، با مدیریت صحیح و کارآمد نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات اقدام کرده و رضایت مشتری را در این زمینه جلب کنند.

وی تأکید کرد: شرکت های خودروسازی کشور خوبی در داخل داشته و درآمدهای مناسبی از این راه کسب می کنند که  این درآمدها باید مدیریت شود تا نیازمند تسهیلات بانکی و کمک دولت نباشند.

گروسی با بیان این که قیمت تمام شده خودرو در کشور بسیار بالاست، افزود: بالا بودن سود تسهیلات، دستمزد کارگران و حامل های انرژی موجب افزایش هزینه های تولید خودرو شده و حتی صادرات را فاقد توجیه کرده است.

این عضو کمیسیون صنایع خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر خودروسازان اقداماتی را در راستای ارتقای کیفیت محصولات خود انجام داده اند اما نیازمند حمایت های بیشتری هستندعب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار