قم/

پذیرش دانشجوی مقطع دکتری

دانشگاه باقرالعلوم(ع) با ارزیابی مدارک تحصیلی و مصاحبه علمی در مقطع دکتری، بدون آزمون کتبی دانشجو می‌پذیرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اظهار کرد: این دانشگاه بر اساس مقررات وزرات علوم، تحقیقات و فناوری هر سال یک نفر را در هر رشته از بین ممتازین دوره‌های ارشد برای دوره دکتری، بدون آزمون پذیرش می‌کند.
  محمد سهرابی با بیان اینکه متقاضیان ثبت نام باید مدرک کارشناسی ارشد معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را داشته و از میانگین نمرات حداقل 18 و نمره پایان نامه با ارزش 19 و بالاتر برخوردار باشند، افزود: هم‌خوانی رشته دکتری با کارشناسی ارشد (به تشخیص گروه پذیرنده دکتری)، دارا بودن دو مقاله علمی پژوهشی پذیرفته شده در مجلات معتبر ملی یا بین‌المللی و دارا بودن گواهی حوزوی پایه دهم و سایر شرایط مندرج در دفترچه پذیرش دوره دکتری سال 91 از دیگر شرایط این پذیرش است.
رشته‌های علوم سیاسی، فلسفه و کلام، مدرسی معارف اسلامی (گرایش اخلاق اسلامی و تاریخ تمدن اسلامی)، فرهنگ و ارتباطات و سیاست گذاری فرهنگی را از جمله رشته‌هایی دانست که نسبت به پذیرش دانشجوی دکتری در آن اقدام می‌شود.
مهلت ثبت نام این دوره تا پایان شهریور ماه سال جاری است و علاقه مندان باید تا این تاریخ مدارک لازم را به امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تحویل دهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.