نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامیبا وزیر کار روز سه شنبه در مجلس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ در نشست یکشنبه (۱۵ مرداد) کمیسیون اجتماعی مجلس، انتخابات مجامع و شوراهای مرتبط با کمیسیون اجتماعی و انتخابات کارگروه‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

همچنین در روز دوشنبه ( ۱۶ مرداد) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس بامسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل این نهاد نشست مشترک خواهند داشت.

هفتهم مرداد نشست هفتگی هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی برگزار می شود و اعضاء به بررسی اخبار و اطلاعات واصله می‌پردازند. همچنین بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری دیگر دستور کار این کمیسیون خواهد بود.

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این روز میزبان رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤال مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ است.

کارگروه موارد خاص نیز امروز شنبه (۱۴ مرداد) طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرائی از عضویت در هیأت‌های مدیره و مدیریت عامل را بررسی می‌کند.

  عزیزی نماینده مردم شهرستان شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی هفته گذشته   از حضور شیخ‌الاسلامی جهت پاسخگویی به سوالات عیسی زاده و بررسی طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرائی از عضویت در هیأت‌های مدیره و مدیریت عامل در این کمیسیون خبر داده بود./س

برچسب ها: وزیرکار ، مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.